مالک باشگاه تراکتورسازی تبریز: نفراتی را جذب کرده ایم که با باشگاهی قرارداد نداشتند

مالک باشگاه تراکتورسازی تبریز: نفراتی را جذب کرده ایم که با باشگاهی قرارداد نداشتند

وب سایت فوتبالی- مالک باشگاه تراکتورسازی تبریز گفت: نفراتی را جذب کرده ایم که با باشگاهی قرارداد نداشتند.

به گزارش فوتبالی به نقل از خبرگزاری مهر، محمد رضا زنوزی ظهر امروز جمعه در اولین مصاحبه مطبوعاتی خود در جمع خبرنگاران گفت: بهترین بازیکنان موجود در بازار را جذب کردیم با این حال دستمان بسته بود و نمی توانستیم در پست هایی که بازیکن نیاز داشتیم نفر جذب کنیم به همین دلیل به این قانع شدیم که با بازیکنان خارجی مذاکره کنیم.

وی سپس ادامه داد: چهار بازیکن خارجی مدنظر داشتیم که دو نفر آنها را جذب کردیم. هدف ما جذب بازیکنان با کیفیت خارجی بود نه اینکه برویم از دسته چهارم برزیل بازیکنانی بیاوریم که از کیفیت آنها خبر نداریم.

زنوزی ادامه داد: ریسک نکردیم و به دنبال بازیکنان با کیفیت رفتیم بازیکنانی که در لیگ های معتبر اروپا بازی کرده اند.

وی گفت: با یک بازیکن آسیایی به توافق نهایی رسیده ایم که یکشنبه به تبریز می آید.

مالک باشگاه تراکتورسازی تبریز ادامه داد :با چهار بازیکن مطرح اروپایی نیز در حال مذاکره هستیم که یکی از آنها را جذب خواهیم کرد که رزومه دار است و در لیگ های اروپایی بازی کرده است.

وی گفت: جان توشاک هم یکی از موفق ترین مربیان دنیا است که دو دوره در رئال مادرید حضور داشته و یک بار با این تیم قهرمان شده است.

زنوزی گفت: من پوسته تراکتور را تحویل گرفتم، وقتی آمدم دیدم که چیزی که انتظار داشتم نبود مثل میوه ای که از بیرون خوب دیده می شود ولی تو خالی است. هیچگونه زیرساختی ندارد و بازیکنی که قرارداد داشته باشد وجود ندارد. الان تیم با ۱۵ بازیکن به مسجد سلیمان رفته است.

وی گفت: کاری که از دست من برمی آمد این بود که بهترین بازیکنان لیگ داخلی را برای تیم جذب کنم و بازیکنان خارجی خوب را بیاورم تا تیم فصل مشکلاتمان را حل کنیم و در نیم فصل تیم را تکمیل کنیم.

وی افزود: با چهار بازیکن ملی پوش که لژیونر هستند خودم شخصا صحبت کردم. آنها حتی بحث قیمت را هم پیش نکشیدند چون فقط میخواستند در اروپا بازی کنند و دلیلشان هم این بود که کی روش بازیکنان لژیونر را به تیم ملی دعوت می کند.

زنوزی ادامه داد: یکی از این بازیکنان حتی با ۹۰۰ میلیون تومان در اروپا بازی می کند اما حاضر نشد اروپا را رها کند.