ذوالفقاری: استقلالی ها بگویند از چه کسی استعلام گرفته اند

ذوالفقاری: استقلالی ها بگویند از چه کسی استعلام گرفته اند

سرپرست تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز گفت: آقای عبداللهی پیشکسوت ماست اما بگوید که از چه کسی استعلام گرفته است.

ایوب ذوالفقاری در گفت وگو با کاپ،درباره موضوع حضور استقلالی ها در هتلی که تراکتورسازی نیز در آن اقامت دارند اظهار دا شت: ما با این هتل قرارداد داریم و همه می دانند که در آنجا اقامت خواهند داشت. 

سال گذشته هم استقلال و پرسپولیس وقتی به تبریز آمدند در هتل شهریار مستقر شدند و ما در همین هتل پارس بودیم. حالا نمی دانم چه شده که نظرشان تغییر کرده است. ما تبریزی ها مهمان نواز هستیم اما فکر می کنم از نظر سازمان لیگ هم این موضوع که دو تیم در یک هتل باشند پذیرفتنی نباشد. در بازی های لیگ قهرمانان آسیا چنین اجازه ای را به تیم ها نمی دادند. 

وی درباره صحبت های نصرالله عبداللهی سرپرست  استقلال که گفته است تراکتوری ها در هتل پارس اقامت نخواهند داشت گفت: آقای عبداللهی پشکسوت ماست و همیشه قابل احترام اما ایشان لطفا بگوید از چه کسی استعلام گرفته است. مگر غیر از این است که باید از ما  استعلام می گرفتند. 

سرپرست تراکتورسازی در پاسخ به این سوال که آیا احتمال دارد تراکتورسازی محل اقامت خود را تغییر دهد بیان داشت: آیا شما می توانید خانه خودتان را ناگهان عوض کنید؟ البته این مسایل برای ما مهم نیست و ما به فکر فوتبال هستیم. 

ذوالفقاری درباره موضوع غیبت احتمالی مهدی راحمتی در دیدار تبریز خاطرنشان کرد: آنها خودشان می دانند که چه کسی را بیاورند و چه کسی را نیاورند. ما تصمیم گیرنده نیستیم اما مطمئنا همه می دانند که تبریز همیشه شهر اولین ها بوده است. در زمان جام تخت جمشید اگر تهران امجدیه داشته ما هم ورزشگاه باغشمال را داشتیم. به نظر من یک فوتبالیست در هر سطحی باید از رفتارهای احساسی دوری کند. یک فوتبالیست باید پیش خود بگوید ممکن است امسال در این تیم باشم و سال دیگر به جای دیگری بروم به همین دلیل همه جوانب را در نظر بگیرد.