انریکه: به مهم ترین مقطع فصل رسیده ایم

انریکه: به مهم ترین مقطع فصل رسیده ایم

وبسایت رسمی برنامه نود - لوییز انریکه با اعلام این موضوع که مهم ترین مقطع فصل فرا رسیده است اعلام کرد شاگردان او باید با تمرکز کامل مقابل حریف به میدان بروند.

به گزارش وبسایت نود، پس از وقفه دو هفته ای که به دلیل بازی های ملی در مسابقات باشگاهی افتاده بود بار دیگر بارسلونا برای دیدار خود در لالیگا آماده می شود، بارسا در دیدار رفت مقابل گرانادا با نتیجه خفیف 1-0 موفق شد در نیوکمپ این تیم را از پیش رو بردارد. لوچو با اعلام اینکه بازیکنانش میبایست آماده نبردی سخت در خانه گرانادا باشند گفت:

می دانیم که نبرد سختی خواهیم داشت، به دلیل وقفه بازی های ملی و همچنین بازی در ورزشگاه خانگی حریف کار دشواری داریم و باید با آمادگی کامل مقابل آن ها ظاهر شویم.

وقفه بازی های ملی باعث شده است تا بازیکنان بارسا با خستگی به تمرین بازگردند و آخرین بازیکنی که از به تمرین ملحق شد ماسکرانویی بود که جمعه به تمرین بارسا بازگشت، لوچو در ادامه در خصوص این مسئله افزود:

همه بازیکنان در شرایط خوبی به تیم بازگشته اند و مدت زمان سفر آن ها باعث نشده است تا شرایط بدنی خوبی نداشته باشند با این وجود یک روز استراحت برای آن ها ضروری بود تا از مصدومیت احتمالی آن ها جلوگیری شود.

بارسا در حالی در خانه گرانادا به میدان می رود که نیم نگاهی هم به دیدار حریف خود، رئال مادرید دارد تا در صورتیکه این تیم مقابل حریف نتیجه نگیرد بار دیگر به صدر جدول باز گردد، با این وجود دیارهای پرشما و سخت بارسا در ماه آوریل ممکن است شرایط این تیم را دشوار کند:

هرچه به پایان فصل نزدیک تر می شویم امتیاز ها ارزش بیشتری پیدا می کنند. به دیدار های پیش رو با نگاهی مثبت نگاه می کنیم چرا که این دیدارهای دشوار چیزی است که از ابتدای فصل به آن ها نیاز داشتیم.

الیکس ویدال و آردا توران این دیدار را به دلیل مصدومیت از دست خواهند داد، همچنین مسی محروم به علاوه پیکه ای که در این دیدار استراحت خواهد کرد ممکن است شرایط لوچو را سخت کند با این وجود این مربی اسپانیایی اعلام کرد این استراحت ها برای بازیکنان بارسا خوب خواهد بود:

استراحت برای بازیکنانی که در دیدارهای زیادی به میدان رفته اند بسیار خوب است. بازیکن بسیار مهمی را در جریان دیدارهای ملی از دست داده ایم، پیکه در دیدارهای ملی به میدان رفت و در بارسا نیز بازی های زیادی انجام داده است بنابراین او به استراحت نیاز دارد تا مصدوم نشود.

لیونل مسی به دلیل آنچه که توهین به داور اعلام شد به شکلی عجیب توسط فیفا برای 4 بازی از همراهی تیم ملی آرژانتین محروم شد، این محرومیت عکس العمل های فراوانی در پی داشت، در ادامه لوچو در خصوص محرومیت لیونل مسی از دیدارهای ملی افزود:

مسی با وجود اینکه بهترین بازیکن جهان است اما هیچ گاه کاری نمی کند که خبرساز شود اما این تصمیم برای او بسیار عجیب است. لئو تنها به فوتبال فکر می کند و رفتار او پس از این محرومیت نشان می دهد که او اشتباهی مرتکب نشده است.

1899