کرسپو: مشکل هیگواین در فینال ها، به جنبه ذهنی و روانی مربوط می شود

کرسپو: مشکل هیگواین در فینال ها، به جنبه ذهنی و روانی مربوط می شود

وبسایت رسمی برنامه نود - کرسپو اعتقاد دارد مشکل هیگواین در بازی های بزرگ ریشه در مسائل روانشناختی دارد.

به گزارش وبسایت نود، گونزالو هیگواین اگرچه در عرصه باشگاهی به خوبی توانسته قدرت گلزنی خود را به رخ همگان بکشد ولی در عرصه ملی خصوصاً در بازی های بزرگ همانند فینال ها ناکامی های زیادی را تجربه کرده است، کرسپو مهاجم سابق تیم ملی آرژانتین در گفتگوی اخیرش اذعان داشته که مشکل هیگواین در بازی های بزرگ در تیم ملی آرژانتین جنبه روانشناختی دارد و به مسائل فنی ارتباطی ندارد:

مشکل او ریشه در مسائل ذهنی و روانی دارد چرا که شکی در توانایی های فنی او نیست. این اتفاق ها برای او شبیه به یک واکنش زنجیری شده است. اشتباه یا اتفاق تلخ برای هر بازیکنی می تواند در فینال ها رقم بخورد. مسئله این است که با آن اشتباه کنار بیایید و سعی کنید در فینال بعدی آن را فراموش کنید. مشخصاً در مورد هیگواین مسئله این است که او نتوانسته خاطره بد فینال های قبل را از یاد ببرد و در ذهنش مانده است، بنابراین مشکل او جنبه ذهنی دارد و فرای مسائل فنی است.

هرنان کرسپو همچنین در مورد دعوت نشدن ایکاردی مهاجم آماده اینتر چنین گفته است:

شک ندارم که ایکاردی شایسته دعوت شدن به تیم ملی است، اما حضوردر تیم ملی آرژانتین با وجود آگوئرو، هیگواین و مسی آسان نیست. شاید مسئله در مورد احترام به او است، منظورم این است که سرمربی تیم ملی نمی خواهد ایکاردی را دعوت کند و او فقط روی نیمکت بنشیند و بازی دیگران را تماشا کند. ایکاردی بازیکن فوق العاده ای است و امیدوارم دلیل دعوت نشدنش به تیم ملی همین موضوع باشد، من به هوش و توانایی سرمربی تیم ملی باور دارم.

1878