ادعای توتو اسپورت: استراماچونی، پیشنهاد سرمربیگری استقلال را رد کرد؛ یک میلیون و هفتصدهزار دلار می‌خواست!

ادعای توتو اسپورت: استراماچونی، پیشنهاد سرمربیگری استقلال را رد کرد؛ یک میلیون و هفتصدهزار دلار می‌خواست!

پایگاه خبری فوتبالی - طبق اعلام نشریه توتو اسپورت ایتالیا، آندره‌آ استراماچونی پیشنهاد هدایت استقلال را رد کرده است.

به گزارش فوتبالی، نشریه توتو اسپورت ایتالیا دیروز خبری منتشر کرده و مدعی شده آندره‌آ استراماچونی که با حواشی بسیار زیادی به پایان کارش در استقلال رسیده بود، دوباره مورد توجه این تیم قرار گرفته و پیشنهاد هدایت دوباره آبی‌ها را رد کرده است.

خبر نشریه سرشناس ایتالیایی، تایید خبر 20 روز قبل فوتبالی است که از سرمربی اسبق استقلال در کنار ریکاردو ساپینتو و فرهاد مجیدی، سه گزینه مدیران هلدینگ خلیج فارس برای جانشینی جواد نکونام هستند.

توتو اسپورت در ادامه خبر خود مدعی شده استراماچونی وعده‌هایی طلایی هم از سمت مدیران استقلال دریافت کرده ولی با این وجود باز هم جواب رد به تیم اسبقش داده است.

پیش از این یکبار دیگر هم بحث پیشنهاد استقلال به استراماچونی در رسانه‌های ایتالیایی مطرح شده بود و شهریور سال 99 وبسایت ایتالیایی توتو مرکاتو وب با انتشار یک خبر جنجالی، اعلام کرد که احمد سعادتمند به دنبال برگرداندن آندره آ استراماچونی به تیم استقلال است هر چند که مشخص شد این خبر صحت نداشته و مدیرعامل وقت استقلال با هدف تخفیف گرفتن از مربی ایتالیایی، به ملاقات مدیر برنامه‌های او رفته بود.

برخی خبرها و گمانه‌زنی‌ها هم حاکی از آن است که استقلال پیشنهادی یک میلیون و دویست هزار دلاری به استراماچونی داده اما استراماچونی از استقلال یک میلیون و هفتصد هزار دلار می‌خواسته که مخالفت باشگاه استقلال و هلدینگ خلیج فارس روبرو شده است!

استراماچونی پس از آنکه به استقلال به پرداخت یک میلیون و سیصد هزار دلار محکوم کرد درنهایت با دیرکرد و دادرسی و مالیات حدود یک میلیون و هفتصدهزار دلار از استقلال گرفت که با توجه به زمان پرداخت پس از سه سال، استقلال مجوز حرفه‌ای را نتوانست بگیرد و لیگ قهرمانان آسیای فصل پیش را از دست داد. 

استراماچونی، حتی از 2400 یوروی دیرکرد روز آخر قراردادش هم نگذشت و حجت کریمی سرپرست وقت استقلال پس از پرداخت پول به این ماجرا اشاره کرد و استراماچونی را یک مربی پول‌پرست دانست. 

1997