بوسکتس: جو گرم و دوستانه ای در تیم ملی حاکم است

بوسکتس: جو گرم و دوستانه ای در تیم ملی حاکم است

وبسایت رسمی برنامه نود - به نظر می رسد دشمنی و رقابت پیکه و راموس تاثیری در رابطه آن ها در تیم ملی اسپانیا نخواهد داشت و به گفته بوسکتس جو حاکم بر تمرین این تیم فوق العاده گرم است.

به گزارش وبسایت نود، جرارد پیکه و سرخیو راموس که مدت های طولانی است که به عنوان مدافعین مرکزی تیم ملی اسپانیا شناخته می شوند پس از دیدارهای ال کلاسیکو بارها به طور علنی با یکدیگر مشکل داشته اند. تصمیمات داوری و عقاید عجیب هر یک از این دو بازیکن در ماه های گذشته بحث های زیادی بین این دو بازیکن به وجود آورده است تا به نظر برسد این دو در تیم ملی با مشکلاتی روبرو باشند. با این وجود سرجیو بوسکتس در مصاحبه ای که با El Partidazo داشته است در خصوص رابطه این دو به صحبت پرداخت:

آن ها مدت زیادی است که در تیم ملی به میدان میی روند، همه چیز در تیم ملی به خوبی پیش می رود و جو خوب و گرمی در تمرین حاکم است. در تیم ملی راموس کاپیتان است و سلسله مراتب متفاوتی نسب به بارسلونا وجود دارد. پیکه در بارسا مسئولیت رهبری تیم را در اختیار دارد.

نیش و کنایه های راموس به باشگاه بارسلونا پس از پیروزی 6-1 این تیم مقابل پاریسن ژرمن در دیدار برگشت لیگ قهرمانان اروپا و اینکه او این دیدار را از هر نظر تاریخی خوانده بود آخرین جدل دو بازیکن در رسانه های ورزشی بود با این وجود بوسکتس اعلام کرد این مشکلات بین بازیکنان دو تیمی که رقابت تاریخی با یکدیگر دارند طبیعی خواهد بود.

هر چیزی ممکن است وجود داشته باشد اما بالاتر از هر چیز دیگیری احترام وجود دارد. گاها ممکن است صحبت هایی انجام شود که خارج از احترام باشد اما این صحبت ها برای بازیکنان دو تیم رقیب طبیعی خواهد بود. اجازه بدهید رسانه ها هرچه می خواهند بگویند. گاهی مواقع نظری متفاوت با چیزی که فکر می کنید ابراز می کنید و در خصوص ما زمانی که به اینجا می آییم تنها در زمینه فوتبال صحبت می کنیم، نمی خواهیم شرایط سختی داشته باشیم.

اسپانیا باید مقابل رژیم صهیونیستی به میدان برود و پس از آن مقابل فرانسه در دیداری دوستانه به میدان برود. آن ها در فرانسه ای به میدان خواهند رفت که دل بوسکه آخرین دوران حضورش در تیم ملی اسپانیا را گذرانده بود. اسپانیا در مرحله یک هشتم نهایی جام ملت های اروپا مقابل ایتالیا شکست خورد تا لوپتگی جانشین دل بوسکه بشود. با این وجود بوسکتس اعلام کرد از دوران حور لوپتگی در تیم ملی لذت می برد:

سیستم و ایده های مشابهی با تیم دل بوسکه داریم و لوپتگی سعی می کند بیش از پیش تیم را نزدیک به هم کند. فشار بیشتری به حریف اعمال می کنیم اما شباهت زیادی با تیم دل بوسکه داریم. با ویسنته به قهرمانی های زیادی رسیدیم هر چند که در جام جهانی و یورو 2016 تجربه تلخی داشتیم. باید به آینده نگاه کنیم. برای کار با لوپتگی هیجان زیادی داریم. در دیدارهای ابتدایی که داشتیم نتایج خوبی گرفتیم و شرایط خوبی در رقابت های انتخابی جام جهانی داریم هرچند که هنوز کار سختی در پیش داریم.

1899