پیکه با کدام بازیکنان رئال مادرید رفاقت دارد؟

پیکه با کدام بازیکنان رئال مادرید رفاقت دارد؟

سایت رسمی فوتبالی - جرارد پیکه مدافع میانی همیشه جنجالی بارسلونا شب گذشته با برنامه "ال لارخرو" در رادیو کادناسر مصاحبه کرد.

به گزارش فوتبالی، پیکه در این مصاحبه از حضور در المپیک 2020 به عنوان یکی از سه عضو بزرگسال اسپانیا استقبال کرد و از سویی  در مورد تمایلش به بازگشت بارسلونا به نیوکمپ گفت. مدافع میانی بارسا در مورد رقابت ال کلاسیکو صحبت کرد اما بخش جالبی از صحبت های مدافع میانی سابق تیم ملی اسپانیا مربوط به زمانی بود که در مورد رابطه اش با برخی بازیکنان رئال مادرید صحبت کرد.

پیکه در این مصاحبه گفت که با ناچو و لوکاس وازکز دو بازیکن اسپانیایی رئال مادرید رابطه خوبی دارد و هر چند که رابطه اش با آنها و راموس گرم نیست اما به اعضای رئال مادرید کاملا احترام می گذارد. پیکه همچنین تائید کرد که رابطه اش با آلوارو موراتا مهاجم آکادمی رئال مادرید که در حال حاضر در اتلتیکو توپ می زند، صمیمانه است. پیکه در این مصاحبه گفت:"با بازیکنان رئال مادرید رابطه خیلی خوبی دارم. هرگز حرف بدی به آنها نزدم و چیز بدی از آنها نشنیدم. در مادرید به من احترام می گذارند و از این بابت بسیار خرسند و خوشحال هستم. با ناچو، راموس و لوکاس وازکز در ارتباط هستم. نمی گویم که رابطه ما مثل دوستان صمیمی است اما به صورت محترمانه ای با همدیگر در ارتباط هستیم."