انتقاد مجدد جرارد پیکه از عملکرد داوران اسپانیایی؛ 8 امتیاز مقابل تیم های مشابه

انتقاد مجدد جرارد پیکه از عملکرد داوران اسپانیایی؛ 8 امتیاز مقابل تیم های مشابه

وبسایت رسمی برنامه نود - مدافع پر حاشیه بارسلونا پس از پنالتی مشکوکی که برای رئال مادرید گرفته شد بار دیگر از عملکرد داوران فوتبال اسپانیا انتقاد کرد.

به گزارش وبسایت نود، در دیداری که تیم میزبان نمایش خوبی داشت و موفق شده بود با گل های تریگروس و باکامبو با دو گل از حریف پیش بی افتد، پس از آن بیل یکی از گل ها را جبران کرد، در ادامه روی صحنه ای بحث برانگیز داور این دیدار رای به پنالتی به سور رئال مادرید داد تا در این دیدار باز هم شاهد اشتباهات مشکوک داوری باشیم. در نهایت گل موراتا 3 امتیاز را برای مادریدی ها به ارمغان آورد تا بار دیگر به صدر جدول لالیگا برگردند. با این حال جرارد پیکه پس از این دیدار در حساب کاربری توئیتر خود در خصوص اشتباهات داوری نوشت:

8 امتیاز مقابل تیم هایی یکسان، اگر شک دارید می توانید به روزنامه های چاپ مادرید توجه کنید.

او به همراه این نوشته سر تیتر روزنامه مادریدی AS را نیز به اشتراک گذاشته بود که عنوان می کرد گل سالم بارسلونا مقابل مالاگا پذیرفته نشد. در حالیکه رئال مادرید در مقابل همین تیم با گلی که راموس در موقعیت آفساید به ثمر رسانده بود موفق به کسب پیروزی شد.

علاوه بر آن پیکه سر تیتر وبسایت مادریدی Marca را نیز به اشتراک گذاشته بود که عنوان کرده بود پنالی رئال مادرید به اشتباه تشخیص داده شده بود و در کنار آن در خصوص دیدار بارسلونا و ویارئال صحبت شده بود، جایی که دو خطای هند پنالتی واضح به سود بارسلونا گرفته نشد. پس از آن دیدار نیز پیکه انتقادات تندی علیه ریاست لالیگا انجام داده بود.

1899