سیمئونه: هرگز در رئال مادرید مربیگری نخواهم کرد

سیمئونه: هرگز در رئال مادرید مربیگری نخواهم کرد

وبسایت رسمی برنامه نود - دیگو سیمئونه که یکی از بزرگترین و شناخته شده ترین مربیان حال حاضر دنیای فوتبال است اعلام کرد هرگز در تیم رقیب اتلتی، رئال مادرید مربیگری نخواهد کرد.

به گزارش وبسایت نود، دیگو سیمئونه که از سال 2011 در باشگاه اتلتیکو مادرید به عنوان مربی شروع به کار کرده است با نتایج درخشانی که کسب کرده است این تیم را به یکی از تیم های قدرتمند اسپانیا و اروپا تبدیل کرده است. مربی 46 ساله آرژانتینی در دوران حضورش در اتلتی موفق شده است با این تیم به قهرمانی لالیگا و همچنین دو بار نایب قهرمانی لیگ قهرمانان اروپا برسد. نتایج درخشان تیم تحت هدایت او باعث شده است تا این مربی مورد توجه باشگاه های بزرگی قرار بگیرد با این وجود این مربی اعلام کرد هرگز به رئال مادرید ملحق نخواهد شد. او در این خصوص در مصاحبه با Onda Cero گفت:

هرگز در رئال مادرید مربیگری نخواهم کرد. بخاطر رقابتی که بین دو تیم است حس می کنم منطقی باشد که این حس را داشته باشم. همچنین احساس می کنم مسئولین رئال مادرید هم با من تماسی نخواهند گرفت. من هنوز جوان هستم و احساس می کنم که روزی در تیمی دیگر از لالیگا مربیگری خواهم کرد اما آن تیم قطعا رئال مادرید نخواهد بود.

وی در ادامه همچنین از علاقه اش برای مربیگری در تیم ملی آرژانتین صحبت کرد و افزود:

دوست دارم در تیم ملی آرژانتین مربیگری کنم اما باید در برخی مسائل پیشرفت کنم. دوست دارم در سال های پایانی دوران مربیگری ام در تیم ملی مربیگری کنم.

1899