علاقه ده خیا به اتلتیکومادرید، مانع از انتقال او به رئال مادرید می شود؟

علاقه ده خیا به اتلتیکومادرید، مانع از انتقال او به رئال مادرید می شود؟

وبسایت رسمی برنامه نود - ده خیا برای تیم سابقش آرزوی موفقیت کرده است.

به گزارش وبسایت نود، در حالی که صحبت های زیادی مبنی بر تلاش دوباره رئال مادرید برای جذب ده خیا در تابستان 2017 شنیده می شود، اما به نظر می رسد منچستریونایتد همچنان امید دارد این دروازه بان اسپانیایی را حفظ کند. اگرچه برخی از رسانه های اسپانیایی مدعی شده بودند این بازیکن درخواست خروج کرده و می خواهد در تابستان راهی رئال مادرید شود ولی طبق گزارش اخیر تلگراف این موضوع صحت ندارد.

این در حالی است که Diario Gol مدعی شده است در آستانه دربی حساس دو تیم مادریدی در لیگ قهرمانان اروپا، ده خیا که سابقه بازی در اتلتیکو را دارد، برای تیم سابقش در تقابل با رئال مادرید آرزوی موفقیت کرده است. در گزارش این رسانه آمده است در آستانه این مسابقه، ده خیا در نرم افزار واتساپ پیامی را برای یکی از بازیکنان اتلتیکومادرید (نام وی فاش نشده است) فرستاده است و برای اتلتیکو آرزوی موفقیت کرده تا بتوانند راهی فینال لیگ قهرمانان شوند.

طبق ادعای Diario Gol، ده خیا اعتقاد دارد اتلتیکومادرید شایستگی کسب حداقل یک قهرمانی را در دو فینال قبل مقابل رئال مادرید داشته است. ده خیا همچنین تصور می کند انتقال به رئال مادرید، ممکن است باعث خشم هواداران اتلتیکو شود.

1878