منچستریونایتد انتظار پیشنهاد از سوی رئال مادرید برای ده خیا را دارد

منچستریونایتد انتظار پیشنهاد از سوی رئال مادرید برای ده خیا را دارد

وبسایت رسمی برنامه نود - ده خیا هنوز هم مورد توجه رئال مادرید قرار دارد.

به گزارش وبسایت نود، منابع معتبر در بریتانیا مدعی هستند که منچستریونایتد انتظار دارد رئال مادرید طی هفته های آتی برای جذب ده خیا بار دیگر وارد عمل شود. رئال مادرید مدت زیادی است که به جذب ده خیا علاقه دارد و به نظر می رسد در تابستان 2017 هم بار دیگر برای این دروازه بان پیشنهاد جدیدی ارائه خواهد کرد.

رئال مادرید در تلاش است تا در این تابستان دروازه بان جدیدی را جایگزین ناواس کند، آن ها به دوناروما و کورتوا هم علاقه داشتند ولی دوناروما قراردادش را با میلان تمدید کرد و چلسی هم حاضر به مذاکره برای انتقال کورتوا نیست، در چنین شرایطی یونایتد تصور می کند رئال مادرید بار دیگر برای جذب ده خیا تلاش خواهد کرد.

اما منچستریونایتد قصدی برای فروش ده خیا ندارد و با وجود آن که می داند این دروازه بان اسپانیایی از بازگشت به مادرید استقبال می کند ولی در عین حال باور دارد که ده خیا درخواست ترانسفر ارائه نمی کند. او هنوز دو سال دیگر با شیاطین سرخ قرارداد دارد و قابلیت تمدید برای یک فصل دیگر هم وجود دارد.

این در شرایطی است که رئال مادرید و منچستریونایتد بعد از ماجرای ده خیا در سال 2015، رابطه خوبی ندارند و اخیراً هم درباره انتقال موراتا، دو باشگاه به توافق نرسیدند و حتی می توان گفت شرایط بدتر هم شد.

1878