منچستریونایتد ستاره فرانسوی را از رئال مادرید هایجک می‌کند؟

منچستریونایتد ستاره فرانسوی را از رئال مادرید هایجک می‌کند؟

پایگاه خبری فوتبالی- لنی یورو، مدافع 18 ساله فرانسوی باشگاه لیل در آستانه امضای قرارداد با منچستریونایتد قرار گرفته است و ظاهرا در روزهای آینده برای تکمیل قرارداد خود باشگاه انگلیسی به بریتانیا سفر خواهد کرد.

به گزارش فوتبالی، لنی یورو در ماه‌های اخیر توجهات زیادی را به خود جلب کرد. بازیکن 18 ساله فرانسوی که در پست دفاع وسط برای باشگاه لیل بازی می‌کند، توسط چند باشگاه بزرگ اروپایی مورد بررسی قرار گرفت. رئال مادرید، منچستریونایتد و پاری سن ژرمن، اصلی‌ترین مشتریان این بازیکن بودند اما حالا منچستریونایتد جلوتر از سایر رقبا، در آستانه تکمیل قرارداد این بازیکن است.

این در حالی است که تا چند هفته قبل، خبرگزاری‌های اسپانیایی انتقال یورو به رئال مادرید را تمام شده می‌دانستند، اما ظاهرا مدیران منچستریونایتد توانستند این ستاره جوان را از کهکشانی‌ها هایجک کنند. با جدایی رافائل واران، حالا لنی یورو به جمع شیاطین سرخ می‌پیوندد تا جای خالی هم‌وطن خود را پر کند.

به نقل از دیوید اورنشتین، خبرنگار نشریه د اتلتیک، منچستریونایتد در حال تکمیل کردن هایجک یورو از رئال مادرید است. اطرافیان یورو از پیشنهاد منچستریونایتد استقبال می‌کنند و سعی دارند تا در روزهای آتی، به انگلستان سفر کنند و با منچستریونایتد قرارداد ببندند. هرچند که هنوز مراحلی باقی مانده اما توافقات نهایی حاصل شده است.

با این وجود، احتمالا منچستریونایتد با خرید لنی یورو دیگر برای جذب ماتیس دلیخت و جارد برانتویت تلاش نکند و به سراغ تکمیل خرید اوگارته از پاری سن ژرمن برود. مدیران منچستریونایتد انگیزه زیادی برای تقویت تیمشان در فصل جدید دارند و چند بازیکن دیگر را هم زیر نظر گرفته‌اند.

 1428