مربی سابق اتلتیکومادرید: سیمئونه می‌داند چه زمانی از این تیم جدا شود

مربی سابق اتلتیکومادرید: سیمئونه می‌داند چه زمانی از این تیم جدا شود

وبسایت رسمی برنامه نود - کیکه سانچس فلورس معتقد است سیمئونه می‌تواند به خوبی زمان مناسب ترک اتلتیکو را تعیین کند.

به گزارش وب‌سایت رسمی برنامه نود و به نقل از FourFourtwo، شکست 3-0 مقابل ویارئال در هفته پانزدهم لالیگا، باعث شد تا اتلتیکو با 12 امتیاز اختلاف نسبت به صدرجدول، در جایگاه ششم قرار بگیرد. یک برد در پنج دیدار اخیر لالیگائی و همین‌طور صحبت‌های ال‌چولو در مورد علاقه به هدایت اینتر، باعث شده شایعات زیادی مبنی بر پایان همکاری وی با باشگاه در انتهای فصل شنیده شود. کیکه فلورس که خود سابقه هدایت این تیم و کسب قهرمانی لیگ اروپا را در کارنامه دارد، در مورد آینده سیمئونه گفت:

معتقدم او حق دارد که زمان قطع همکاری با باشگاه را تعیین کند. قطعا وقتی که فکر کند فلسفه‌اش برای بازیکنان تاثیرگذار نیست، تصمیمش را خواهد گرفت. او فرد مهمی است و به خوبی باشگاه را می‌شناسد. به همین خاطر می‌تواند درک کند چه زمانی برای ترک باشگاه مناسب است.

اتلتیکو در زمان هدایت سیمئونه 5 مقام قهرمانی از جمله یک لالیگا کسب کرده و دو بار هم به فینال لیگ قهرمانان رسیده است. فلورس در این زمینه ادامه داد:

وقتی قهرمان لیگ اروپا و پس از آن سوپرکاپ شدیم، فهمیدیم که پتانسیل بالایی در تیم وجود دارد. پس از ما، سیمئونه هدایت تیم را برعهده گرفت، درحالی که بازیکنان بهتری در اختیار داشتیم و بودجه باشگاه نیز بیشتر شده بود.

گفتنی است اتلتیکو در مرحله حذفی لیگ قهرمانان باید به مصاف بایرلورکوزن برود و شنبه آینده در هفته شانزدهم لالیگا، میزبان لاس‌پالماس خواهد بود.

1405