پیش بازی بایرن مونیخ - فرانکفورت؛ مصاف دو تیم در شرایطی متفاوت

پیش بازی بایرن مونیخ - فرانکفورت؛ مصاف دو تیم در شرایطی متفاوت

وبسایت رسمی برنامه نود - در هفته بیست و چهارم بوندس لیگا بایرن مونیخ به مصاف آینتراخت فرانکفورت خواهد رفت.

به گزارش وبسایت نود، بایرن مونیخ برای حفظ فاصله اش با تیم های تعقیب کننده به برد مقابل فرانکفورت نیاز دارد. دو تیم روز شنبه و از ساعت 18 به وقت ایران در ورزشگاه آلیانتس آرنا مونیخ به مصاف هم خواهند رفت. قضاوت این بازی برعهده مارکوس اشمیت داور 44 ساله اشتوتگارتی خواهد بود.

وضعیت کلی دو تیم

بایرن مونیخ 

شرایط برای تیم آنچلوتی رویایی پیش می رود. در بوندس لیگا فاصله ای 7 امتیازی با لایپزیگ ایجاد کرده اند و هفته گذشته جواز حضور در جمع 8 تیم پایانی لیگ قهرمانان اروپا را هم به دست آوردند. بایرن مونیخ در 8 بازی آخرش در بوندس لیگا 6 برد و 2 تساوی کسب کرده است. برای این بازی فقط خوان برنات به دلیل مصدومیت جزئی تیم را همراهی نخواهد کرد و دیگر بازیکنان از جمله ژروم بواتنگ در دسترس خواهند بود.

اینتراخت فرانکفورت

تیم نیکو کواچ در هفته های اخیر نتوانسته عملکرد خوبش در نیم فصل اول را ادامه بدهد و باخت پیاپی این تیم را به رده هفتم جدول رسانده است. فرانکفورت در 4 بازی آخرش در بوندس لیگا مقابل حریفان شکست خورده و تنها برد این تیم در چند هفته اخیر به برد مقابل بیله فلد در جام حذفی برمی گردد. یکی از دلایل افت فرانکفورت در هفته های اخیر را می توان مصدومیت تعدادی از بازیکنان کلیدی چون خسوس وایخو، مارکو فابین، باستین اوچیپکا و هریس سفروویچ دانست. این بازیکنان برای بازی روز شنبه هم در اختیار سرمربی نخواهد بود.

نکات ویژه بازی

♦ این بازی یکصدمین تقابل دو تیم در بوندس لیگا خواهد بود. بایرن مونیخ در 11 بازی آخر مقابل فرانکفورت شکست نخورده است (8 برد و 3 تساوی)، بهترین رکورد باشگاه بایرن مونیخ برای شکست ناپذیری مقابل فرانکفورت 18 بازی متوالی بوده که بین سال های 1983 تا 1991 رقم خورده است.

♦ فرانکفورت در 34 بازی آخر مقابل بایرن مونیخ تنها یک برد در کارنامه دارد (29 باخت و 4 تساوی). یان آگه فیتورفت در 19 نوامبر 2000 گل پیروزی فرانکفورت مقابل بایرن مونیخ را به ثمر رساند.

♦ فرانکفورت در چهار بازی قبلی اش در آلیانتس آرنا در گلزنی ناکام بوده است (417 دقیقه). بازیکنان فرانکفورت در صورتی که روز شنبه مجددا در باز کردن دروازه بایرن مونیخ ناکام بمانند یک رکورد منفی در باشگاه ثبت خواهند کرد. عقاب ها قبلا مقابل هیچ تیمی در 5 بازی متوالی در گلزنی ناکام نمانده اند.

♦ فرانکفورت تنها تیم بوندس لیگا است که در 3 بازی آخر مقابل بایرن مونیخ تنها 3 گل دریافت کرده است. آن ها همچنین تنها تیمی هستند که در این فصل در یک بازی بوندس لیگا 2 بار دروازه بایرن مونیخ را باز کرده اند.

♦ این بازی تقابل بهترین خطوط دفاعی بوندس لیگا خواهد بود. بایرن مونیخ با دریافت 13 گل و فرانفکورت با دریافت 24 گل (در کنار لایپزیگ و هوفنهایم) در کارهای دفاعی بهترین تیم ها بوده اند.

♦ بایرن مونیخ در این فصل بوندس لیگا 16 گلزن متفاوت داشته است. ژروم بواتنگ و رناتو سانچز تنها بازیکنانی هستند که در گلزنی ناکام بوده اند.

♦ آخرین باخت خانگی تیم های آنچلوتی به دو سال قبل باز می گردد. شالکه در 10 مارس 2015 در سانتیاگو برنابئو 4-3 رئال مادرید را شکست داد و آن بازی آخرین شکست خانگی آنچلوتی بوده است.

♦ بازی رفت دو تیم در حالی با تساوی 2-2 خاتمه یافت که فرانکفورت بیشتر زمان نیمه دوم را ده نفره بازی کرد.

♦ فیلیپ لام در دوران حضورش در بوندس لیگا تاکنون 29,984 بار صاحب توپ شده است و در بازی مقابل فرانکفورت به رکورد 30 هزار لمس توپ در بوندس لیگا خواهد رسید.

ترکیب احتمالی دو تیم

7899