پیش بازی بایرن مونیخ-کلن؛ تقابل تیم های بدون شکست بوندس لیگا

پیش بازی بایرن مونیخ-کلن؛ تقابل تیم های بدون شکست بوندس لیگا

وبسایت رسمی برنامه نود - از هفته ششم بوندس لیگا بایرن مونیخ از کلن پذیرایی خواهد کرد.

به گزارش وبسایت نود، بایرن مونیخ یک بازی سخت دیگر را باید تجربه کند. تیم کارلو آنچلوتی عصر شنبه به وقت ایران، در دیداری حساس در ورزشگاه آلیانتس آرنا میزبان کلن خواهد بود. قضاوت این دیدار برعهده دانیل زیبرت از برلین خواهد بود.

وضعیت کلی دو تیم

بایرن مونیخ: بوندس لیگا برای آنچلوتی رویایی پیش رفته است و در 5 بازی ابتدایی تیم او 5 برد کسب کرده و تنها یک گل خورده مقابل نام این تیم در جدول دیده می شود. چهارشنبه بایرن مونیخ مقابل اتلتیکو مادرید اولین شکست فصل خود را تجربه کرد.

کلن: تیم قدیمی و ریشه دار بوندس لیگا در چند فصل اخیر روند رو به رشدی داشته است و در این فصل تا اینجا نشان داده اند که کماکان در حال بهتر شدند. کلن در 5 بازی ابتدایی خود شکست را تجربه نکرده است و با 3 برد و 2 تساوی در جایگاه چهارم جدول ایستاده است. هفته گذشته آن ها در ورزشگاه اختصاصی خود 1-1 مقابل لایپزیگ متوقف شدند.

غایبین دو تیمبایرن مونیخ: داگلاس کاستا، هولگر بادشتوبرکلن: دومنیک مارو، لئوناردو بیتنکورت، توماس کسلر

نکات ویژه بازی♦ دو تیم در این فصل بوندس لیگا شکست ناپذیر بوده اند و کمترین گل خورده را در بین تیم های حاضر در بوندس لیگا دارند.♦ کلن در 10 بازی اخیر خود در بوندس لیگا بدون شکست بوده است و این رکورد برای بایرن مونیخ 15 بازی است.♦ دیدار روز شنبه 87 ــمین مصاف دو تیم در بوندس لیگا خواهد بود.♦ در دیدارهای قبلی بایرن مونیخ 41 برد کسب کرده است. کلن هم تاکنون 22 بار در بوندس لیگا بایرن مونیخ را شکست داده است و 23 بازی دو تیم هم با تساوی خاتمه یافته است.♦ شش بازی آخر دو تیم با برتری بایرن مونیخ همراه بوده است.♦ بایرن مونیخ در 19 بازی از 21 بازی آخر خود در بوندس لیگا برنده میدان بوده است.♦ بایرن مونیخ در 3 بازی آخر خود مقابل کلن در آلیانتس آرنا کمتر از 3 گل به ثمر نرسانده است.

ترکیب احتمالی دو تیم