بایرن مونیخ 1-1 کلن؛ ترمز بایرن مونیخ در بوندس لیگا هم کشیده شد

بایرن مونیخ 1-1 کلن؛ ترمز بایرن مونیخ در بوندس لیگا هم کشیده شد

وبسایت رسمی برنامه نود - از هفته ششم بوندس لیگا بایرن مونیخ در آلیانتس آرنا میزبان کلن بود و در پایان با نتیجه 1-1 مقابل این تیم متوقف شد.

به گزارش وبسایت نود، بایرن مونیخ در حالی که روز چهارشنبه اولین شکست فصل خود را مقابل اتلتیکو مادرید در لیگ قهرمانان تجربه کرده بود پا به این بازی می گذاشت. بایرن مونیخ قبل از این بازی با کسب 5 برد صدر نشین بلامنازع بوندس لیگا بود. کلن هم عملکرد خوبی در این فصل داشت و با کسب 10 امتیاز و بدون شکست در رده چهارم ایستاده بود.کارلو آنچلوتی تیمش را با تغییرات زیادی نبست به بازی قبلی خود به میدان فرستاده بود و رافینیا، برنات، کومان، کیمیش، سانچز و روبن در ترکیب ابتدایی حضور داشتند. بازی در نیمه اول با برتری قاطع بایرن مونیخ در جریان بازی همراه بود اما بازیکنان این تیم در خلق موقعیت های گلزنی ناکام بودند. در این میان بازیکنان کلن چند بار روی ضد حملات در موقعیت های مناسب قرار گرفتند اما ضربات آن ها خطری جدی روی دروازه نویر ایجاد نکرد. در حالی که می رفت نیمه اول با تساوی بدون گل پایان یابد، یاشوا کیمیش موفق شد دروازه کلن را باز کند.

نیمه دوم را بایرن مونیخ با یک تغییر آغاز کرد و توماس مولر بجای آرین روبن وارد میدان شد. اولین موقعیت جدی این روی ضربه سر خاوی مارتینز بود اما ضربه او به تیرک بازی برخورد کرد. در ادامه بازی متعادل دنبال شد تا اینکه در دقیقه 64 آنتونی مودست موفق شد گل مساوی را برای کلن به ثمر برساند. بعد از این گل بازی با سرعت بیشتری دنبال شد و کلن چند بار پیاپی روی دروازه بایرن مونیخ خطرناک ظاهر شد. در ادامه بایرن مونیخ بازی را دوباره در دست گرفت و دقیقه 77 عکس العمل زیبای هورن و در ادامه تیرک دروازه مانع از گلزنی توماس مولر شدند. دقیقه 87 شوت محکم برنات به تیرک عمودی دروازه برخورد کرد و به بیرون رفت. دقیقه 92 کلن تا آستانه زدن گل دوم پیش رفت اما ضربه سیمو زولر در موقعیت تک به تک از کنار دروازه نویر به بیرون رفت.

با این نتیجه بایرن مونیخ 16 امتیازی شد و در صدر جدول باقی ماند. کلن هم 12 امتیازی شد و در رده چهارم باقی ماند.

شرح گل ها

دقیقه 40 (یاشوا کیمیش):

سانتر برنات از سمت با ضربه سر زیبای کیمیش از درون محوطه شش قدم بدل به گل اول بازی شد.

دقیقه 64 (آنتونی مودست):

ارسال بلند مارسل ریسه از سمت راست پشت سر مدافعین بایرن به مهاجم فرانسوی کلن رسید و اثری گذاری او باعث شد به راحتی گل مساوی به ثمر برسد.

ترکیب دو تیم و آمار بازی 

7899