آلگری: سرنوشت سری آ در دستان ما است

آلگری: سرنوشت سری آ در دستان ما است

وبسایت رسمی برنامه نود - پس از شکست ناپولی مقابل آتالانتا و پیروزی یوونتوس، این تیم همانند سال های گذشته باز هم در آستانه قهرمانی سری آ قرار گرفت.

به گزارش وبسایت نود، بیانکونری برای رسیدن به گل مقابل امپولی میبایست تا نیمه دوم منتظر می ماند تا با گل به خودی اسکوروپسکی و ضربه ساندرو با حساب 2-0 از زمین بازی خارج شود. آلگری پس از این دیدار در کنفرانس خبری در خصوص این دیدار گفت:

دیدار آسانی نبود، برنامه متراکمی داریم و پس از نبرد سخت مقابل پورتو کار سختی در این دیدار داشتیم. بازی خوبی به نمایش گذاشتیم، امپولی سقوط را احساس می کند و مقابله با این تیم ها همیشه دشوار خواهد بود. در نیمه دوم شرایط بهتری داشتیم و موفق شدیم دو بار گلزنی کنیم، همچنین این فرصت را داشتیم تا گل های بیشتری به ثمر برسانیم. ناپولی هنوز شانس قهرمانی در سری آ را دارد اما حقیقت این است که ما روی عملکرد خودمان تمرکز داریم و سرنوشت اسکودتو در دستان خود ماست.

یوونتوس در رقابت های کوپا ایتالیا روز چهارشنبه به مصاف ناپولی خواهد رفت، آلگری در این خصوص افزود:

دیدار سختی خواهیم داشت. باید تغییراتی در تیم اعمال کنیم تا با شرایط خوب مقابل آن ها به میدان برویم.

لئوناردو بونوچی پس از اینکه به دلیل توهین به آلگری در دیدار مقابل پورتو از روی سکوها بازی را تماشا کرد بار دیگر به ترکیب یوونتوس بازگشته بود، آلگری در این خصوص افزود:

باید در بهترین شرایط، بهترین تصمیمات را اتخاذ کرد و نباید اجازه داد تا احساسات بر منطق غلبه کند چرا که در این صورت تصمیم نا درستی اتخاذ خواهد شد. بونوچی نمایش خوبی داشت و نشان داد این مسئله را فراموش کرده است. اینچنین بحث ها در طول فصل پیش خواهد آمد. متاسفانه این اتفاق در مقابل دوربین ها رخ داد و همه دنیا این بحث و جدل را دیدند، اگر در رختکن این اتفاق افتاده بود، شرایط متفاوت می بود.

1899