آلگری: نتو در ترکیب اصلی اصلی خواهد بود؛ رانیری با افتخار لسترسیتی را ترک کرد

آلگری: نتو در ترکیب اصلی اصلی خواهد بود؛ رانیری با افتخار لسترسیتی را ترک کرد

وبسایت رسمی برنامه نود - سرمربی بیانکونری اعلام کرد جیانلوئیجی بوفون در دیدار شنبه شب این تیم استراحت خواهد کرد.

به گزارش وبسایت نود، صدر نشین سری آ پس از پیروزی که در خانه پورتو در لیگ قهرمانان اروپا به دست آورد، شنبه به مصاف امپولی خواهد رفت، آلگری در کنفرانس خبری پیش از این دیدار در خصوص شرایط یوونتوس در این مقطع از فصل صحبت کرد:

به آنچه که برنامه ریزی کرده بودیم تا در ماه مارچ به آن ها برسیم دست یافته ایم، هنوز در هر سه جام حاضر هستیم و شانس قهرمانی داریم، در لیگ قهرمانان اروپا به خوبی پیش می رویم و به زودی می بایست در دیدار رفت جام حذفی مقابل ناپولی به میدان برویم. پیروزی مقابل پورتو همه چیز را تمام نکرده است، نتیجه خوبی کسب کرده ایم اما هنوز باید با تمرکز به کارمان ادامه دهیم. در دیدار برگشت نیز میبایست با عملکردی هجومی جای شکی را بر جا نگذاریم و با قدرت به مرحله بعد صعود کنیم.

امپولی در رقابت های فصل جاری سری ا نزدیک به منطقه سقوط قرار دارد و برای اینکه شرایط بحرانی را تجربه نکند نیازمند کسب امتیاز مقابل یوونتوس است، آلگری در ادامه در خصوص دیدار پیش روی یووه و همچنین شرایط سری آ افزود:

هیچ چیز در سری آ قطعی نیست، هنوز رقبای سرسختی داریم و اگر بخواهیم باز هم قهرمان شویم باید در دیدار های حساس به پیروزی برسیم. باید در دیدارهایی مانند دیدار فردا به پیروزی برسیم، در چنین دیدارهایی جای هیچ گونه اشتباه نخواهیم داشت. شرایط خوبی داریم و همچنان در حال پیشرفت هستیم، هرچند که همچنان هم از نظر فردی و هم از نظر عملکرد تیمی جا برای پیشرفت داریم. در دیدار فردا نتو جانشین بوفون خواهد شد تا او اندکی استراحت داشته باشد.

یوونتوس در دیدار مقابل پالرمو با سیستم 1-3-2-4 به میدان رفت و پیاتسا را در ترکیب خود داشت، آلگری در این خصوص ادامه داد:

پیاتسا به عنوان وینگر عملکرد خوبی داشت اما مهمتر از هرچیزی این است که او پیشرفت خوبی داشته است. او از نظر تکنیکی و روانی آمادگی خوبی دارد، او در دیدار مقابل پورتو نیز عملکرد خوب و امیدوار کننده ای داشت و موفق شد اولین گل خودش را به ثمر برساند.

کلودیو رانیری که فصل گذشته لستر سیتی را به قهرمانی لیگ برتر انگلیس رسانده بود روز گذشته از سمتش اخراج شد تا بسیاری از افراد را در شوک فرو ببرد. آلگری در این خصوص افزود:

رانیری مربی است که نامش در تاریخ فوتبال هک شده است. او باید بخاطر کاری که انجام داده است به خود افتخار کند. در زمان بدی به سر می بریم چرا که کار ما مربیان تنها با نتایجی که به دست می آوریم بررسی می شود و کارهایی که برای تیم های مختلف انجام داده ایم فراموش می شوند. رانیری با پیروزی لستر را ترک کرد چرا که در بین 3 تیم انتهای جدولی نیست و هنوز برای صعود به مرحله بعد رقابت های لیگ قهرمانان اروپا شانس دارد. او در سویا نتیجه خوبی گرفت و کار سختی را پیش رو داشت. با این حال احساس می کنم او با غرور و افتخار لستر سیتی را ترک کرده است.

1899