پویول: قطعا بارسلونا بر این شرایط دشوار غلبه خواهد کرد

پویول: قطعا بارسلونا بر این شرایط دشوار غلبه خواهد کرد

وبسایت رسمی برنامه نود - کارلس پویول با اعلام این موضوع که در حال حاضر مهم ترین مسئله پیش روی بارسلونا حفظ اتحاد همیشگی است به حمایت از بارسلونا پرداخت.

به گزارش وبسایت نود، بارسلونا که پس از شکست سنگین مقابل پاریسن ژرمن وارد شرایطی بحرانی شده است با اعتراضات گسترده ای از جانب هواداران روبرو شده است. با این حال کاپیتان سابق بارسلونا در کنفرانس مطبوعاتی که همراه با جرارد پیکه در آن ظاهر شد به حمایت از آبی اناری ها پرداخت:

بر کسی پوشیده نیست که بارسلونا در روزهای گذشته نتایج خوبی کسب نکرده است اما اگر تنها یک تیم باشد که بتواند بر این شرایط غلبه کند، آن تیم بارسلونا است. باید بخاطر همه دستاوردهای بارسلونا با اعتماد به نفس بالایی از این تیم حمایت کرد. دوستان زیادی در بارسلونا دارم و می دانم که چگونه آماده مقابله با این شرایط می شوند. در حال حاضر مهمترین مسئله پیش رو ایجاد روحیه جنگندگی و حفظ اتحاد در تیم است. بارسا بازیکنان فوق العاده ای دارد که قبلا نشان داده اند می توانند کارهای غیر ممکن را عملی کنند. بخاطر تمام دست آوردهایی که بارسا تا به حال به دست آورده است و دست آوردهایی که در آینده کسب خواهد کرد تا زمان مرگ همراه این تیم خواهم بود.

1899