شایعه روز؛ تلاش لیورپول برای جذب ماریو گوتسه

شایعه روز؛ تلاش لیورپول برای جذب ماریو گوتسه

وبسایت رسمی برنامه نود - ماریو گوتسه روزهای خوبی در دورتموند سپری نمی کند و بعید نیست که این بازیکن دوباره تصمیم به عوض کردن تیمش بگیرد.

به گزارش وبسایت نود، پس از حضوری 3 ساله در بایرن مونیخ که سال آخر آن با ناکامی برای گوتسه همراه بود این هافبک 24 ساله تابستان گذشته با انتقالی 22 میلیون یورویی به دروتموند بازگشت و قراردادی 4 ساله با این باشگاه امضا کرد. گوتسه اکنون که میانه فصل را سپری می کنیم در در ماه های آخر اکثرا نیمکت نشین بوده و با مصدومیت های متعدد دست و پنجه نرم کرده است.

تابستان گوتسه فرصت پیوستن به لیورپول و همکاری مجدد با لیورپول را داشت اما از پیوستن به لیگ برتر امتناع ورزید. اکنون رسانه های انگلیس از علاقه مجدد کلوپ به این بازیکن خبر می دهند و مدعی شده اند مسئولان باشگاه لیورپول با مسئولان دورتموند درباره این انتقال تماس برقرار کرده اند. کلوپ روز شنبه در یک کنفرانس خبری درباره سیاست نقل و انتقالات تیمش گفت:

ما با بازیکنان و مدیر برنامه های زیادی در ارتباط هستیم. هنوز تصمیم های قطعی زیادی نگرفته ایم، اما چرا که نه؟ مطمئن هستم در پایان نقل و انتقالات فصل آینده تیم بسیار خوبی خواهیم داشت.

کلوپ تابستان گذشته بازیکنانی نظیر جوئل ماتیپ، راگنار کلاوان و لوریس کاریوس را از بوندس لیگا جذب کرد و بعید نیست دوباره برای جذب بازیکنان مدنظرش از این لیگ اقدام کند.

7899