ستاره سابق آلمان: باید به‌جای بازگشت به دورتموند، به لیورپول کلوپ می‌رفتم

ستاره سابق آلمان: باید به‌جای بازگشت به دورتموند، به لیورپول کلوپ می‌رفتم

پایگاه خبری فوتبالی - ماریو گوتسه بازگشت به بروسیا دورتموند را نادرست توصیف می‌کند.

به گزارش فوتبالی و به نقل از نشریه دیلی میل چاپ کشور انگلستان، ماریو گوتسه یکی از پرحاشیه‌ترین بازیکنان سال‌های گذشته بوندس‌لیگا بود. زننده گل قهرمانی آلمان در جام جهانی ۲۰۱۴، بروسیا دورتموند را به مقصد بایرن مونیخ ترک کرد و سپس به این تیم بازگشت. حالا او از انتخاب‌های خود صحبت می‌کند.

گوتسه در مصاحبه‌ای با خبرنگار نشریه دیلی میل انگلستان درباره سال ۲۰۱۶ و تصمیم بازگشت به دورتموند چنین گفت: "آیا از تصمیم خود پشیمان هستم و حسرت آن را می‌خورم؟ نظر دادن درباره گذشته کمی سخت است اما اگر امروز از من بپرسید، به شما می‌گویم بله، باید به لیورپول می‌رفتم. تصمیم غلطی گرفتم اما حسرت آن را نمی‌خورم. کلوپ بیشترین تأثیر را روی دوران ورزشی من گذاشت. او یک دوست خوب است اما از شما انتظارات زیادی هم دارد."

ستاره سابق آلمان‌ها درباره همکاری مجدد با کلوپ اضافه کرد: "آیا می‌توانم بازی مجدد با او را تصور کنم؟ بله قطعاً چنین تصوری را می‌توانم داشته باشم. باید ببینیم چه اتفاقی خواهد افتاد. کلوپ سرمربی فوق‌العاده‌ای است. او و پپ گواردیولا مهم‌ترین سرمربیان دوران ورزشی من بوده‌اند.

قرارداد ماریو گوتسه با باشگاه هلندی آیندهوون تا سال ۲۰۲۴ میلادی اعتبار دارد و شاید با خروج احتمالی روگر اشمیت از این تیم هلندی، گوتسه هم در پایان فصل این باشگاه را ترک کند.

9404