پیام ماریو گوتسه؛ به زودی در تمرینات تیمی شرکت می کنم

پیام ماریو گوتسه؛ به زودی در تمرینات تیمی شرکت می کنم

وبسایت رسمی برنامه نود - ماریو گوتسه به زودی در تمرینات دورتموند شرکت می کند.

په گزارش وبسایت نود، ماریو گوتسه پس از پشت سر گذاشتن 5 ماه دوران درمان اختلال گوارشی اش، اکنون آماده حضور در تمرینات تیمی دورتموند می شود. گوتسه پس از ژانویه گذشته چند بار پیاپی دچار مصدومیت شد و پزشکان دلیل آن را اختلال در دستگاه سوخت و ساز بدن عنوان کردند. گوتسه مدتی را در بیمارستان بستری بود و پس از طی دوره های تعیین شده اکنون تمرینات انفرادی را از سر گرفته است. 

هافبک باشگاه دورتموند در پیامی که از طریق رسانه های اجتماعی منتشر کرد گفت:

سلام به همه

همچنان که می دانید به خاطر مشکلات متابولیسم در ماه های اخیر نتوانستم در میادین حضور داشته باشم. در ماه های اخیر تمرینات و دوره های درمانی موفقی را پشت سر گذاشتم و اکنون دوباره آماده شده ام.

فردا من مرحله سوم ریکاوری ام را شروع می کنم و این بدان معناست که من تست ها را با موفقیت پشت سر گذاشته ام و به زودی آماده تمرین با تیم می شوم. من برای بازگشت به تمرینات و حضور در استادیوم ها هیجان زده هستم.

چیزهایی مهمی جهت اطلاع شما:

اولا من به هم تیمی هایم در دورتموند افتخار می کنم و از اینکه قهرمان جام حذفی شدند بسیار خوشحال شدم. عکس های مراسم و جشنی که در شهر برگزار شد من را یاد اولین قهرمانی ام با دورتموند انداخت.

دوما من از به هم تیمی هایم در تیم ملی آلمان بابت قهرمانی در جام کنفدراسیون ها و قهرمانی در زیر 21 سال اروپا تبریک می گویم. من به اینکه عضوی از این تیم ها هستم افتخار می کنم.

7899