انریکه: مسئولیت شکست بر عهده من است؛ به بازی برگشت امیدوارم

انریکه: مسئولیت شکست بر عهده من است؛ به بازی برگشت امیدوارم

وبسایت رسمی برنامه نود - لوییز انریکه بدون اینکه از عملکرد بازیکنان بارسلونا انتقاد کند، مسئولیت شکست مقابل پاریسن ژرمن را بر عهده گرفت.

به گزارش وبسایت نود، شاگردان اونای امری در مرحله یک شانزدهم نهایی لیگ قهرمانان اروپا شاگردان لوییز انریکه را در اکثر دقایق بازی در نیمه زمین خودی محاصره کردند و پس از گلزنی دی ماریا در دقیقه 18 این دیدار نیز عقب نکشیدند و توسط درکسلر، دی ماریا و کاوانی 3 گل دیگر نیز وارد دروازه بارسلونا کردند تا در نهایت با نتیجه ای مناسب راهی نیوکمپ بشوند. پس از این دیدار سرجیو بوسکتس اعلام کرد که بارسلونا از مشکلات تاکتیکی رنج برد و این شکست به دلیل همین مشکلات رقم خورده است، لوییز انریکه در کنفرانس مطبوعاتی پس از این دیدار این نظر را رد نکرد و مسئولیت شکست را بر عهده گرفت:

حریف چه در زمانی که صاحب توپ بود و چه در زمانی که توپ را در اختیار نداشت عملکرد فوق العاده ای داشت. آن ها در دوئل های برابر پیروز شدند و تاثیرگذاری بیشتری داشتند و در نهایت نتیجه این دیدار به وضوح نشان می دهد که چه اتفاقی داخل زمین افتاده است، بنابراین فکر می کنم نیازی به توضیح این مسئله نباشد. بیایید وقتمان را با مسائل ساده و پیش پا افتاده هدر ندهیم، فوتبال ورزشی هیجان انگیز و پیچیده است، مسئولیت این شکست با من است، اگر می خواهید یک مقصر پیدا کنید قطعا مقصر اصلی مربی است چراکه بازیکنان همان بازیکنانی هستند که در دیدارهای دیگر به پیروزی رسیده اند. در پایان نیمه نخست نتیجه 2-0 نتیجه بدی بود، سعی کردیم نتیجه را تغییر دهیم و به بازی بازگردیم اما گل های سوم و چهارم همه چیز را برای ما از بین برد.

اونای امری در 24 باری که مقابل بارسلونا با تیم های مختلف به میدان رفته است برای دومین بار موفق شد این تیم را شکست دهد، لوییز انریکه در خصوص اطلاعات امری از بارسلونا و شناخت این تیم، پیش از شروع این دیدار هشدار داده بود و پس از این دیدار در این خصوص اعلام کرد که نتیجه و آمار به دست آمده در این دیدار او را متعجب نکرده است، او در این خصوص افزود:

از عملکرد آن ها تعجب نکردم، پیش از این دیدار در مورد فشار آن ها صحبت کرده بودم اما این به آن معنا نبود که می توانیم در برابر فشار آن ها مقاومت کنیم. در نبردهای تک به تک بسیاری شکست خوردیم. آن ها در بهترین فرم خود حضور داشتند و این مسئله را پیش بینی می کردیم. اما امیدم را از دست نداده ام، باید در دیدار برگشت 5 گل به ثمر برسانیم.

به نظر می رسد بارسلونا به چیزی بیش از امید نیاز دارد چرا که در تاریخ لیگ قهرمانان اروپا هیچ تیمی موفق نشده است شکست 4-0 را در دیدار برگشت جبران کند، لوچو در ادامه افزود:

الان وقت مناسبی برای صحبت در خصوص مسائل فردی نیست، به توانایی بازیکنانم اعتماد کامل دارم. الان باید در خصوص عملکرد مربی صحبت کرد و مانند همه شکست ها، مسئولیت شکست را بر عهده می گیرم. دوباره تکرار می کنم ما تیمی هستیم که اثبات کرده ایم توانایی انجام کار های بزرگ در دیدارهایی حساس را داریم و می توانیم نتایج فوق العاده ای به دست آوریم. باید آنچه رخ داده است را به دقت بررسی کنیم و به گزینه های موجود برای غلبه بر مشکلات فکر کنیم.

1899