انریکه: اشتباهات دیدار رفت باعث حذف ما شد؛ برنابئو بهترین جا برای ما خواهد بود

انریکه: اشتباهات دیدار رفت باعث حذف ما شد؛ برنابئو بهترین جا برای ما خواهد بود

وبسایت رسمی برنامه نود - لوییز انریکه با اعلام این مسئله که شاگردانش در منطقه جریمه حریف تاثیر گذاری و برندگی لازم را نداشتند یوونتوس را از بخت های اصلی قهرمانی نامید.

به گزارش وبسایت نود، بارسلونا در دیدار رفت مقابل یووه متحمل شکست سنگینی شد تا در دیدار خانگی مقابل این تیم نیاز به اتفاقی شبیه معجزه داشت باشد. بارسا در این دیدار بسیار هجومی به میدان رفت اما هرچه زد به در بسته خورد تا مدافعین مستحکم یووه در مجموع 180 دقیقه دروازه خود را مقابل 3 مهاجم خطرناک بارسلونا بسته نگاه دارند. لوییز انریکه در کنفرانس مطبوعاتی پس از این دیدار در خصوص نمایش شاگردانش گفت:

فوتبال اینچنین است، می خواستیم دیداری پر سرعت را به نمایش بگذاریم و بیشترین تعداد شوت داخل چارچوب را داشته باشیم اما در محوطه جریمه حریف برندگی و تاثیرگذاری لازم را نداشتیم. دیدار خوبی را از هر دو تیم شاهد بودیم و به احترام  عملکرد خوب یووه کلاهم را از سر بر می دارم. شب ناراحت کننده ای داشتیم اما حمایت هواداران و تشویق آن ها فراتر از این بازی بود.

یووه در بین چهار تیم نهایی لیگ قهرمانان اروپا حاضر است و باید به مصاف یکی از تیم های موناکو، رئال مادرید یا اتلتیکو مادرید برود، لوچو در ادامه در خصوص احتمال قهرمانی یووه افزود:

آن ها مربی خوب، بازیکنان فوق العاده و همه چیز لازم برای قهرمان در لیگ قهرمانان اروپا را در اختیار دارند، با این وجود تیم های قدرتمندی در مرحله بعد مسابقات حاضر خواهند بود.

لوچو در ادامه در خصوص شرایط بارسا افزود:

نمی توانم این مرحله از رقابت ها را در یک کلمه خلاصه کنم، نمایش نا امید کننده ما در تورین کار ما را تمام کرد. اشتباهات زیادی در آن دیدار داشتیم که آن اشتباهات حتی پس از گذشت قرن ها نیز از خاطرم پاک نخواهند شد. 

بارسا در این دیدار موفق نشد به گل برسد اما لوچو این تیم را مستحق پیروزی دانست و عملکرد شاگردانش را ستود:

هر دو تیم نمایشی هجومی ارائه دادند اما یووه تمرکز اصلی اش را روی دفاع معطوف کرده بود. بخاطر حمایت هواداران و انگیزه بالایی که بازیکنانمان نشان دادند بسیار خوشحالم و احساس می کنم کسب پیروزی برای ما منصفانه تر بود. از اینکه در باشگاهی حضور دارم که چنین انگیزه بالایی برای رسیدن به اهدافش را دارد لذت می برم. امشب شبی بود که باید به خاطر آن بخاطر تلاش بارسا افتخار کنیم.

سرمربی آستوراییایی بارسا در ادامه در خصوص هدف بارسا برای کسب لالیگا نیز صحبت کرد، بارسا یکشنبه در دیداری حساس به مصاف رئال مادرید خواهد رفت. نتیجه این دیدار می تواند نقش مهمی در تعیین قهرمان لالیگا داشته باشد:

من مانند همه بازیکنان بارسا یک جنگنده هستم، این خصوصیت در وجود همه آستوراییایی ها نهادینه شده است. این باشگاه لحظات و اتفاقات خارق العاده ای را به من هدیه داده است اما وقتی جنگی مانند این در میان باشد عملکرد و حس بهتری دارم، حذف از این رقابت ها شرایط روحی بازیکنان را دچار مشکل خواهد کرد و همچنین ریکاوری آن ها را نیز سخت تر خواهد کرد با این وجود این موقعیت  را داریم که با پیروزی مقابل حریف شانسمان برای قهرمانی را افزایش دهیم. این مسئله انگیزه خوبی به بازیکنان خواهد بخشید. بهتر از برنابئو جایی برای بارسلونا وجود نخواهد داشت، ریکاوری برای آن دیدار دشوار است اما انگیزه خوبی برای این دیدار خواهیم داشت.

1899