آلگری: دوست دارم 400 بازی دیگر روی نیمکت یوونتوس بنشینم

آلگری: دوست دارم 400 بازی دیگر روی نیمکت یوونتوس بنشینم

وبسایت رسمی برنامه نود - آلگری صحبت ها در مورد حضورش در آرسنال را رد کرده است.

به گزارش وبسایت نود، در حالی که در روزهای اخیر صحبت هایی مبنی بر جدایی ونگر از آرسنال در تابستان شنیده می شد، و از آلگری به عنوان یکی از گزینه های محتمل جانشینی ونگر نام برده می شود، اما سرمربی یوونتوس که روز یکشنبه در دیدار مقابل کالیاری، برای صدمین بار روی نیمکت بیانکونری می نشیند، با رد شایعات در مورد جدایی اش از یوونتوس، ابراز امیدواری کرده چهارصد بازی دیگر هم روی نیمکت بیانکونری حضور داشته باشد:

نمی توانم چیزی را که هرگز به زبان نیاورده ام، رد کنم. از شرایطم در یوونتوس راضی و خوشحالم. هنوز یک سال و نیم دیگر با یووه قرارداد دارم و در طی این بازه زمانی با روسا و سران باشگاه به گفتگو می نشینم که در واقع کار معمول همین است.

هرگز به عدد 100 بازی در سری آ فکر نکرده ام، زیرا به اعداد و ارقام و رکوردها توجهی ندارم، برای من مهم قهرمانی در سری آ و پیشروی در لیگ قهرمانان اروپا است. امیدوارم سیصد یا چهارصد بازی دیگر هم در یوونتوس حضور داشته باشم. همیشه گفته ام؛ اگر قرار باشد روزی یوونتوس را ترک کنم، ابتدا یووه از این موضوع مطلع خواهد شد.

کالیاری تیمی است که در خانه خوب گل می زند و سریع بازی می کند. آن ها در مقابل تیم های بزرگ در خانه نتایج خوبی کسب کرده اند. به لحظات حساسی از فصل رسیده ایم. باید سعی کنیم فاصله را با ناپولی و رم حفظ کنیم. در سال جاری هنوز نتوانسته ایم پنج برد پیاپی را کسب کنیم، رسیدن به این مهم، هدف ماست. در بازی قبل مقابل اینتر شایسته برد بودیم. هنوز هم می گویم که اینتر تیم بسیار خوبی است که به دلیل شروع بدش در این فصل، از کورس قهرمانی دور شده، در غیر اینصورت، اکنون آن ها هم برای قهرمانی می جنگیدند.

1878