دو بازیکن یوونتوس در رادار آرسنال و آرتتا

دو بازیکن یوونتوس در رادار آرسنال و آرتتا

پایگاه خبری فوتبالی - آرتور ملو و دژان کولوسفسکی دو بازیکن یوونتوس از اهداف سرمربی اسپانیایی آرسنال در پنجره نقل و انتقالات زمستانی می‌باشند. 

به گزارش فوتبالی، آرتتا در تابستان گذشته بیش از 150 میلیون یورو برای تقویت تیمش خرج کرد و حالا می‌خواهد در ژانویه نیز به خریدهای خود ادامه دهد و در این راه دو بازیکن از بانوی پیر را نشانه گرفته است. 

به نقل از مارکا، تاکنون تماس‌هایی با نمایندگان کولوسفسکی گرفته شده و توپچی‌ها می‌خواهند برای این بازیکن مبلغ 29.5 میلیون یورو پرداخت کنند، اما بیانکونری 40 میلیون یورو درخواست کرده است. این وینگر سوئدی بیست و یک ساله در تابستان سال 2020 با مبلغ 35 میلیون یورو از آتالانتا به یوونتوس پیوست و در آن فصل نیز به عنوان بهترین بازیکن جوان سری آ شناخته شد. آرتور ملو دیگر بازیکن مدنظر آرتتا پس از خروج از بارسلونا و پیوستن به یوونتوس، نتوانست جایگاه ثابتی در ترکیب مکس آلگری و آندره‌آ پیرلو پیدا کند و خروجش از آلیانز استادیوم اصلا بعید به نظر نمی‎رسد. 

با توجه به نزدیک شدن به جام ملت‎‌های آفریقا و رفتن احتمالی توماس پارتی و محمد الننی، آرتتا باید یک فکری به حال خط هافبک تیمش بکند و در این راستا می‌خواهد هافبک فراموش شده برزیلی را به خدمت بگیرد.

4416