آلگری: وقتی یوونتوس را ترک کردم، شاید فرد دوست داشتنی تری جای من را بگیرد!

آلگری: وقتی یوونتوس را ترک کردم، شاید فرد دوست داشتنی تری جای من را بگیرد!

وبسایت رسمی برنامه نود - آلگری انتقادها از تیمش را زیاد از حد و غیرمنطقی می داند.

به گزارش وبسایت نود، یوونتوس هفته گذشته در سری آ مقابل فیورنتینا شکست خورد، بیانکونری این هفته در مقابل لاتزیو کار آسانی پیش رو ندارد و پیش از این بازی حساس، آلگری در مورد شرایط کلی تیمش صحبت کرده است، او اعتقاد دارد انتقادات از تیمش، بیش از حد است:

به انتقادات عادت کرده ام، حتی زمانی که با میلان در صدر جدول بودم، این انتقادها از من صورت می گرفت. بنابراین به تمام آن ها عادت کرده ام. شاید وقتی من اینجا را ترک کردم، فرد دوست داشتنی تری جای من را بگیرد! بنابراین بهتر است در حال حاضر روی کار خودمان تمرکز کنیم. باید سعی کنیم از نظر فوتبالی پیشرفت کنیم، در غیر اینصورت نمی توانیم به فینال لیگ قهرمانان اروپا در کاردیف برسیم.

هنوز یک بازی عقب افتاده در سری آ داریم و شرایط بد نیست. بعدتر باید در جام حذفی و لیگ قهرمانان اروپا به میدان برویم. باید سعی کنیم شرایط را در این مسابقات مدیریت کنیم. اکنون در مسیر درستی قرار داریم. اگر کسی تصور می کند که باید از 20 بازی ابتدایی لیگ، 57 امتیاز می گرفتیم، باید خودش را به دکتر نشان دهد!

رم و ناپولی برای کسب جام بسته شده اند، اینتر نیز همینطور است، ولو این که بعضی ها سعی دارند این موضوع را مخفی کنند. اگر به نتایج یوونتوس و عناوین این تیم در 5 سال گذشته توجه کنید، متوجه می شوید که عملکردی فوق العاده رقم خورده و این یک اتفاق معمولی نیست.

ما چهار بازی را باخته ایم، اما هرکدام شرایط متفاوتی داشته اند. تنها می توان گفت در بازی جنوا، ذهنیت درستی در زمین بازی نداشتیم و سه گل در 25 دقیقه دریافت کردیم. اگر می خواهیم به مراحل پایانی و قهرمانی تورنمنت های مختلف برسیم، باید بدانیم که هیچ حریفی پا پس نمی کشد و این ما هستیم که باید ثابت کنیم از تیم رقیب، بهتریم. 

1878