آلگری: یوونتوس شایسته پیروزی بود

آلگری: یوونتوس شایسته پیروزی بود

وبسایت رسمی برنامه نود - سرمربی یوونتوس اعتقاد دارد تیمش شایسته پیروزی مقابل میلان بوده است.

به گزارش وبسایت نود، ماسیمیلیانو آلگری پس از پیروزی 2-1 یوونتوس مقابل میلان که با پنالتی جنجالی پائولو دیبالا در لحظات پایانی بدست آمد ضمن ابراز رضایت از عملکرد شاگردانش تاکید کرد آن ها شایسته پیروزی در این بازی بودند.

آلگری پس از افزایش اختلاف یوونتوس با رم به 11 امتیاز به شبکه Sky Sport ایتالیا گفت:

بازی تقریبا تمام شده بود که داور اعلام پنالتی کرد. من در تونل ورزشگاه بودم و ترجیح دادم صحنه پنالتی را نبینم. دیبالا خوب کار کرد چون پنالتی زدن به دوناروما خصوصا امشب آسان نبود. من هیچ وقت در مورد تصمیمات داوری حتی زمانی که به ضرر تیمم باشد هم حرف نمی زنم. داوران نزدیک به صحنه بودند و تصمیم گرفتند پنالتی اعلام کنند. در فوتبال تصمیماتی به سود و یا ضرر شما گرفته می شود. من نسبت به پنالتی هایی که در بازی با اودینزه برای ما گرفته نشد اعتراض نکردم. گفتم بد بازی کردیم و حق مان بیشتر از یک امتیاز نبود.

امشب اما شایسته پیروزی بودیم چون در مجموع بهتر از میلان بازی کردیم. امشب یکی از بهترین بازی های این فصل خود را ارائه کردیم و یک قدم دیگر به ششمین سری آ پیاپی نزدیک تر شدیم. به راحتی نمی توان 70 امتیاز کسب کرد. این فصل زمانی که تصمیماتی به ضرر ما گرفته شد جنجال به پا نکردیم. در نیمه دوم چند بار به میلان اجازه ضد حمله دادیم اما موقعیت های زیادی هم خلق کردیم. تیم خوب بازی کرد و هواداران سرگرم شدند. باید در دفاع بهتر کار کنیم چون در بازی با اودینزه و امشب گل های قابل اجتنابی دریافت کردیم.

از نمایش تیم راضی هستم. حالا باید خودمان را برای بازی سه شنبه شب با پورتو آماده کنیم. حتی اگر بازی امشب مساوی هم می شد باز راضی می بودم چون عملکرد تیم نشان داد در وضعیت خوبی قرار داریم.

2031