رسمی؛ سرمربی یوونتوس از کار برکنار شد

رسمی؛ سرمربی یوونتوس از کار برکنار شد

پایگاه خبری فوتبالی - ماسیمیلیانو آلگری، سرمربی ایتالیایی بیانکونری ها از کار برکنار شد و به این ترتیب دیگر به عنوان سرمربی یوونتوس به فعالیت خود ادامه نخواهد داد.

به گزارش فوتبالی ، دو روز پس از این که یوونتوس قهرمان رقابت های جام حذفی ایتالیا شد، مدیران یوونتوس تصمیم گرفتند که آلگری را از کار برکنار کنند چرا که اعتقاد دارند که این سرمربی نمی تواند اهداف باشگاه را دنبال کند و رفتارش متناسب با خواسته های این باشگاه نیست.

در بیانیه باشگاه یوونتوس درباره برکناری آلگری آمده است که این سرمربی به خاطر رفتار هایی که در طول فینال جام حذفی و پس از آن داشته است از کار برکنار شده است. در حقیقت آلگری در فینال جام حذفی ایتالیا رفتار های عجیب و غریبی داشت و همچنین پس از بازی در صحبت های خود گفته بود که یوونتوس را به عنوان یک تیم آماده به نفر بعدی تحویل خواهد داد.

آلگری در سال 2021 همکاری مجدد خود را با یوونتوس شروع کرده بود و حالا پس از سه فصل از این باشگاه می رود. آلگری یک بار هم در سال 2014 سرمربی یوونتوس شده بود و تا سال 2019 روی نیمکت بیانکونری ها نشسته بود. گفتنی است که مربی موقت یوونتوس تا پایان فصل پائولو مونترو خواهد بود.

1470