مورینیو: بعضی بازیکنانم نتوانسته‌اند فشار حاکم بر باشگاه را تحمل کنند

مورینیو: بعضی بازیکنانم نتوانسته‌اند فشار حاکم بر باشگاه را تحمل کنند

وبسایت رسمی برنامه نود - ژوزه مورینیو اعتقاد دارد بعضی از بازیکنان تیمش، نتوانسته‌اند با فشار پیروزی در منچستریونایتد کنار بیایند.

به گزارش وب‌سایت رسمی برنامه نود، درحالی که در سه فصل پس از بازنشستگی سر الکس فرگوسن، شیاطین سرخ تنها موفق به کسب یک جام حذفی شده‌اند، ژوزه مورینیو معتقد است این تیم درحال بازیابی ذهنیت پیروز گذشته است، هرچند که برای بعضی از بازیکنان، کنار آمدن با این فشار سخت‌تر است. وی به نقل از اسکای گفت

در کنفرانس مطبوعاتی اول یا دومم در این باشگاه، صحبت از قهرمانی کردم چرا که معتقدم این باشگاه فقط باید به فکر قهرمانی باشد.  این مسئله یک ویژگی ذاتی است که بعضی از بازیکنانم آن را نشان نداده‌اند. آن‌ها باید تلاش بیشتری بکنند که این زمان بیشتری می‌طلبد.

وی در مورد اهمیت صعود به مراحل بالاتر یورولیگ و حضور در فینال جام اتحادیه برای دستیابی به این ذهنیت پیروز گفت:

من چندباری با مالکان باشگاه و آقای وودوارد صحبت کرده‌ام. ما می‌دانیم چگونه باید به اهدافمان دست پیدا کنیم. به نظرم یکی از راه‌های رسیدن به ذهنیت پیروز، جنگیدن برای کسب عناوین قهرمانی خواهد بود. اینکه در فینال بازی کنید یا اینکه در مراحل حذفی یورولیگ حاضر باشید و مسئولیتی که به همراهش وجود دارد، همه این جزئیات به ما کمک خواهند کرد.

گفتنی است شیاطین سرخ که در 3 بازی اخیر لیگ برتری خود به تساوی رسیده‌اند، یکشنبه شب میهمان لسترسیتی خواهند بود.

1405