آخرین کاری که مورینیو قبل از اخراجش، در شهرک ورزشی یونایتد انجام داد چه بود؟

آخرین کاری که مورینیو قبل از اخراجش، در شهرک ورزشی یونایتد انجام داد چه بود؟

سایت رسمی فوتبالی- رسانه های انگلیسی در گزارشهای خود روز سه شنبه شان به این نکته اشاره کردند که ژوزه مورینیو سرمربی پرتغالی و برکنار شده یونایتد، صبح روز سه شنبه در حالی که ریش داشت به شهرک ورزشی کارینگتون رفته بود. در جریان حضور او در شهرک کارینگتون، خبر برکناری مورینیو را به او اعلام کردند و سه ساعت بعد از آن بود که آقای خاص با صورتی تراشیده آنجا را ترک کرد.

مورینیو روز سه شنبه با اد وودوارد، مدیر اجرایی باشگاه یونایتد دیدار کرد و آقای ووودوارد خبر برکناری مورینیو را به او ابلاغ کرده است. 

گویا آقای خاص در آخرین ساعات حضورش در شهرک ورزشی کارینگتون در سمت سرمربی یونایتد، از زمان  آزادش برای تراشیدن ریشهایش بهره برده. رسانه های بریتانیایی با انتشار تصاویری از مورینیو درحال ورود به شهرک ورزشی یونایتد در صبح روز سه شنبه و مقایسه آن با تصاویری از او درحال خروج از ورزشگاه به این نکته اشاره کردند که یکی از آخرین کارهایی که مورینیو در شهرک کارینگتون انجام داده، این بوده که ریشهایش را تراشیده.

مورینیو در بدو ورود به شهرک تمرینی یونایتد در صبح سه شنبه

مورینیو پس از خروج از شهرک ورزشی یونایتد در ظهر روز سه شنبه

تابستان دوسال پیش بود که ژوزه مورینیو هدایت منچستریونایتد را در دست گرفت و از آن زمان به بعد او در هتل لاوری در شهر منچسترزندگی می کرد. روزنامه دیلی میل در گزارش خود به این نکته اشاره کرده که مورینیو 895 روز دراین هتل زندگی کرده که هزینه اسکان او فقط 600 هزار یورو برای باشگاه انگلیسی آب خورده.

6363