رسمی؛ اد وودوارد در پایان فصل از سمت خود کناره‌گیری خواهد کرد

رسمی؛ اد وودوارد در پایان فصل از سمت خود کناره‌گیری خواهد کرد

پایگاه خبری فوتبالی - باشگاه منچستریونایتد به طور رسمی اعلام کرد که اد وودوارد در پایان فصل از سمت خود در این باشگاه کنار خواهد رفت. 

به گزارش فوتبالی، شیاطین سرخ یکی از دوازده تیمی بودند که در روز یک شنبه موافقت خود را با حضور در سوپر لیگ اعلام کردند و حالا اخباری غیر رسمی مبنی بر خروج برخی از تیم‌ها از این تورنمنت به گوش می‌رسد. 

به نقل از سایت گل، پس از رسمی شدن سوپر لیگ در روز یک شنبه، هواداران فوتبال اعتراضات خود را نسبت به این خبر نشان دادند و حالا به نظر می‌رسد که پرونده سوپر لیگ در حال بسته شدن است. برخی از منابع خبری توئیتر اعلام کردند که تیم‌های منچستریونایتد، منچسترسیتی، آرسنال، اتلتیکومادرید، لیورپول و بارسلونا قصد کنار کشیدن از سوپر لیگ را دارند. هواداران لیورپول، چلسی و آرسنال در بیرون از ورزشگاه‌های باشگاه‌ها، با در دست داشتن بنرهایی، با قاطعیت مخالفت خود را سوپرلیگ اعلام کردند.

حال سایت رسمی باشگاه منچستریونایتد اعلام کرد که اد وودوارد رئیس این باشگاه، در پایان فصل از سمت خود کنار خواهد رفت. اد وودوارد به همراه گلیزر‌ها، از عوامل اصلی تاسیس سوپر لیگ بودند. البته فابریزیو رومانو خبرنگار سرشناس ایتالیایی در توئیتی ذکر کرد که کناره‌گیری وودوارد از سمت خود در باشگاه منچستریونایتد، هیچ ربطی به سوپر لیگ و حواشی آن نخواهد داشت. 

گفتنی است که برخی از منابع، حتی از استعفا آنیلی از سمت خود در باشگاه یوونتوس نیز خبر دادند. 

4416