مورینیو: نتایج بد، تاثیری در حضور طولانی مدت من در منچستریونایتد نمی گذارد

مورینیو: نتایج بد، تاثیری در حضور طولانی مدت من در منچستریونایتد نمی گذارد

وبسایت رسمی برنامه نود - مورینیو در مورد اوضاع منچستریونایتد در ابتدای فصل و گذر از بحران تساوی ها صحبت کرده است.

به گزارش وبسایت نود، منچستریونایتد بعد از شروعی نه چندان خوب در لیگ برتر، در هفته های اخیر خوب کار کرده و توانسته شش برد پیاپی را در لیگ برتر به دست آورد، ژوزه مورینیو سرمربی شیاطین سرخ در کنفرانس خبری خود در روز جمعه در مورد شروع تیمش در فصل جاری و روحیه تیمی بازیکنان صحبت کرده است:

در اوایل فصل خوب نتیجه نمی گرفتیم ولی سبک بازی تیم پابرجا بود، بازیکنان سبکی را که می خواستیم پیاده می کردند و از بازی کردن به این سبک، لذت می بردند. ما توانسته بودیم سبک و متد بازی تیم را به ثبات برسانیم. شرایط تیم، عملکرد کلی تیم، جاه طلبی مان، روابط میان بازیکنان تیم، روابط کادرفنی با سران باشگاه و بالادستی ها، همگی به ثبات رسیده بود ولی نتایج از راه نمی رسیدند، اما می دانستیم دیر یا زود هم بالاخره نتایج از راه می رسند. مساوی های زیادی گرفتیم که باعث شد از جمع 4 تیم برتر فاصله بگیریم، اما می دانستیم که سبک درستی را در پیش گرفته ایم و فقط باید صبور باشیم.

ما جمعی متحد را در این باشگاه ساخته ایم، بازیکنان نه بر مبنای نتایج خوب، بلکه بر مبنای نتایج بد، رابطه ای قوی را با هم ساخته اند، که این تفاوت بزرگی است. وقتی در دو، سه ماه ابتدایی کار، بردهای پیاپی کسب کنید، همه چیز عالی می شود، همه کنار همدیگر حضور دارند، با هم رابطه ای خوب دارند و شرایط برای همه خوب پیش می رود. اما وقتی در ابتدای کار، نتایج خوبی نگیرید، شرایط این طور نیست. امکان آشفتگی و پسرفت وجود دارد. اما ما درون تیم آرام و متحد بودیم. بازیکنان به من اعتماد داشتند و من هم به بازیکنانم. مسئولین باشگاه به من می گفتند که: «نگران چند نتیجه بد نباش؛ چند نتیجه بد، باعث نمی شود دیدگاه مان برای حضور طولانی مدت تو در اینجا، دچار تغییر شود.»

2021