اینیستا به تمرین گروهی بارسلونا بازگشت

اینیستا به تمرین گروهی بارسلونا بازگشت

وبسایت رسمی برنامه نود - ستاره خط میانی بارسلونا در دیدار رفت یک چهارم نهایی کوپا دل ری دچار مصدومیت شد و دیدارهای مهمی را از دست داد، با این حال کاپیتان کاتالان ها در تمرین گروهی این تیم شرکت کرد تا لوییز انریکه شرایط بهتری برای ادامه فصل داشته باشد.

به گزارش وبسایت نود، بارسلونا چهارشنبه شب موفق شد در ورزشگاه ویسنته کالدرون به پیروزی دلچسبی دست یابد تا با شرایطی بهتر در نیوکمپ دیدار برگشت را برگزار کند، این تیم جلسه تمرینی خود در روز پنجشنبه را با خبری خوش آغاز کرد، آندرس اینیستا پس از چند هفته مصدومیت بار دیگر به همراه سایر هم تیمی های خود به تمرین پرداخت تا این احتمال وجود داشته باشد تا این بازیکن بتواند مقابل اتلتیک بیلبائو نیز به میدان برود. اینیستا در تمرین معروف بارسلونا به نام روندوس نیز شرکت کرد تا نشان دهد زمان بازگشت او به میادین بسیار نزدیک خواهد بود.

با این حال سرجیو بوسکتس هنوز به تمرین گروهی بارسلونا اضافه نشده است، او در دیدار مقابل ایبار از ناحیه قوزک پا دچار مصدومیت شد و هنوز موفق نشده است در تمرین گروهی بارسلونا حاضر شود و می بایست به ریکاوری بپردازد، با این حال این احتمال وجود دارد که وی برای دیدار برگشت بارسلونا مقابل اتلتیکو مادرید آماده باشد.

1899