احتمال حضور آندرس اینیستا در دیدارمقابل آلاوز

احتمال حضور آندرس اینیستا در دیدارمقابل آلاوز

وبسایت رسمی برنامه نود - بر اساس گزارش کادر پزشکی باشگاه بارسلونا، آندرس اینیستا در مسیر مناسب بازگشت به میادین قرار دارد و با سپری کردن دوران مصدومیت خود، احتمالا می‌تواند در دیدار مقابل آلاوز به میدان برود.

به گزارش وبسایت نود، باشگاه بارسلونا رسما تایید کرد که مصدومیت هافبک خلاق این تیم به شکل مناسبی در حال بهبود است و به نظر می‌رسد تا لوییز انریکه بتواند در دیدار هفته سوم مسابقات لالیگا، اینیستا را در ترکیب خود داشته باشد. هافبک 32 ساله بارسلونا در دیدار رفت سوپر کاپ اسپانیا، در ورزشگاه سانچز پیسخوان و در دیدار مقابل سویا مصدوم شد و به همین دلیل نتوانست بارسلونا را در دو هفته ابتدایی لالیگا همراهی کند. علاوه بر آن اینیستا از همراهی تیم ملی کشورش در مسابقات انتخابی جام جهانی نیز باز ماند تا با گذراندن دوران مصدومیت، با آمادگی بیشتری به میادین بازی گردد. علاوه بر اینیستا، لیونل مسی نیز به دلیل مصدومیتی که در ناحیه ران پا داشت، روز گذشته در مرکز پزشکی بارسلونا تحت آزمایشات مختلف قرار گرفت تا میزان دقیق مصدومیت او مشخص شود، پس از این آزمایش‌ها باشگاه بارسلونا طی بیانیه رسمی اعلام کرد مصدومیت مسی جدی نیست و بازگشت او به میادین بستگی به شرایط ریکاوری او دارد با این وجود باید در روزهای آینده استراحت کند و در جلسه تمرینی روز جمعه وضعیت او برای حضور در دیدار مقابل آلاوز مشخص خواهد شد. با این حال، خبرگذاری اسپورت اعلام کرد که مسی و اینیستا برای حضور در دیدار مقابل آلاوز مشکلی نخواهند داشت و می‌توانند در این دیدار به میدان بروند.

با توجه به برگزاری مسابقات ملی و حضور بازیکنان بارسلونا در تیم‌های ملیشان، لوییز انریکه مجبور شد تمرین روز دوشنبه بارسا را با حضور تعداد زیادی از بازیکنان بارسلونای ب برگزار کند و در این تمرین بازیکنانی مثل خوزه سوارز، الکس کاربونلی، رافا موجیکا، ایگناسیو آبلدو، ویلفرد کاپتوم و مارلون سانتوس به همراه بازیکنان تیم اصلی بارسلونا به تمرین پرداختند.

1899