چهار گزینه انریکه برای جانشینی بوسکتس در ترکیب بارسلونا

چهار گزینه انریکه برای جانشینی بوسکتس در ترکیب بارسلونا

وبسایت رسمی برنامه نود - امروز مدت دقیق مصدومیت بوسکتس مشخص می شود. انریکه پس از بازی مقابل ایبار گفت که مصدومیت وی زیاد جدی نیست اما به احتمال فراوان حداقل یک ماه غایب خواهد بود.

به گزارش وبسایت نود، بوسکتس قطعا بازی برگشت کوپا مقابل سوسیه داد، بازی لالیگایی مقابل سویا، دو بازی احتمالی در نیمه نهایی کوپا و بازی مقابل بیلبائو را از دست می دهد.  این هافبک بازیکن مهمی در ترکیب بارساست و انریکه کار مشکلی برای پیدا کردن جانشین وی خواهد داشت.

راکیتیچ، هافبک کروات در مقابل ایبار جانشین بوسکتس شد که به نظر می رسد که گزینه اصلی انریکه برای حضور در پست هافبک دفاعی باشد. پست اصلی بازیکن کروات، هافبک هجومی است اما می تواند از پس حضور در این پست هم بر بیاید.گزینه بعدی ماسکرانوست که به عنوان هافبک دفاعی به بارسا ملحق شد اما گواردیولا از او به عنوان مدافع میانی استفاده کرد. ال جفسیتو در بازیهای سخت تر که بارسا نیاز به ساختار دفاعی منسجم تری دارد می تواند در این پست بازی کند.آندره گومز و سرجی روبرتو دو گزینه دیگر هستند. آندره هم مثل راکیتیچ در پست هافبک هجومی بازی می کند و البته امسال عملکرد چندان مطمئنی نداشته است. سرجی روبرتو هم یک آچار فرانسه کامل به شمار می رود این بازیکن امسال در پست دفاع راست بیشتر بازی کرده اما می تواند در پست هافبک دفاعی هم بازی کند.

1140