بارسلونا فقط هشت بازیکن را غیرقابل فروش می‌داند

بارسلونا فقط هشت بازیکن را غیرقابل فروش می‌داند

خبرگزاری فوتبالی - جوزپ ماریا بارتومئو مدیر بارسلونا عملا ماندن فقط هشت بازیکن در ترکیب بارسلونا در فصل آینده را قطعی می داند و در مورد بقیه بازیکنان تصمیم را به کومان و کادر فنی جدید  واگذار کرده است.

به گزارش فوتبالی، لیونل مسی ستاره آرژانتینی مطابق انتظار ستاره اصلی تیم کومان خواهد بود که البته بارتومئو از بازیکنان دیگری نیز اسم برد: سمدو، گریزمان، لنگله، ترشتگن، دمبله و دی یونگ. از سویی بارتومئو به تمجید از فاتی پرداخته بود و گفته بود که این بازیکن غیرقابل فروش است و با وجود پیشنهادهایی که دارد جدا نمی شود. بدین ترتیب می توان گفت که هشت بازیکن غیرقابل فروش هستند و بقیه اگر پیشنهاد خوبی داشته باشند، ممکن است نیوکمپ را ترک کنند.

بارسلونا در فصلی که گذشت 19 بازیکن در ترکیب تیم بزرگسالان داشت که آرتور ملو جدا شد و راهی یوونتوس شد. بدین ترتیب می توان گفت که با احتساب این که فروش هشت بازیکن غیرممکن است، یازده نفر ممکن است جدا شوند: نتو، سرجی روبرتو، پیکه، آلبا، جونیور، بریتویت، راکیتیچ، بوسکتس، ویدال، اومتیتی و لوئیز سوارز.

در حال حاضر اولویت بارسلونا روی فروش راکیتیچ، ویدال، بریتویت، جونیور و اومتیتی است. بعد از اآن نوبت بازیکنان قدیمی تر خواهد رسید : سوارز که فقط یک سال دیگر قرارداد دارد و فصل خوبی نداشته است، آلبا و بوسکتس هم ممکن است جدا شوند تا چهره تیم عوض شود. حتی پیکه نیز خودش پیشنهاد داده که ممکن است جدا شود.

بارسا البته فعلا حضور چهره هایی نظیر ترینکائو، پیانیچ، پدری ، فاتی، ریکی پوچ و آرائوخو در ترکیب فصل آینده خود را نهایی کرده است.

4125