انریکه: احتمالا در لیگ قهرمانان اروپا نیز با اتلتیکو مادرید برخورد خواهیم کرد

انریکه: احتمالا در لیگ قهرمانان اروپا نیز با اتلتیکو مادرید برخورد خواهیم کرد

وبسایت رسمی برنامه نود - سرمربی بارسلونا اعلام کرد احتمالا همانند فصل گذشته، بارسا باید در فصل جاری لیگ قهرمانان اروپا نیز به مصاف اتلتیکو مادرید برود.

به گزارش وبسایت نود، بارسلونا فصل گذشته توسط اتلتیکو مادرید از لیگ قهرمانان اروپا حذف شد تا موفق نشود از قهرمانی خود در این مسابقات دفاع کند. این دو تیم باید در نیمه نهایی کوپا دل ری به مصاف یکدیگر بروند و این در حالی است که لوییز انریکه اعلام کرد احتمالا این دو تیم در رقابت های لیگ قهرمانان اروپا نیز مقابل یکدیگر صف آرایی خواهند کرد. انریکه در این خصوص گفت:

دفعات زیادی مقابل آن ها به میدان رفته ایم، احتمالا این آخرین دیدار رفت و برگشت ما نخواهد بود چرا که احساس می کنم در رقابت های اروپایی نیز ممکن است مقابل یکدیگر صف آرایی کنیم.  دیدار سختی در پیش خواهیم داشت و باید در مجموع دو دیدار به سختی تلاش کنیم تا به هدف خود مبنی بر حضور در فینال این رقابت ها دست یابیم. این بدان معنا است که باید بیشتر از حریف خود به گل برسیم تا بتوانیم بر فشار هواداران اتلتی غلبه کنیم.

اتلتیکو مادرید با مربیگری دیگو سیمئونه عموما با دفاع منسجم خود شناخته می شود با این حال لوییز انریکه در کنفرانس مطبوعاتی یادآور شد که با حضور بازیکنانی چون گریزمان این تیم در فاز حمله نیز بسیار خطرناک خواهد بود:

آن ها سختی های بسیاری را به ما تحمیل کرده اند. اتلتی این توانایی را دارد تا با ارئه دفاعی سرسخت، فضاهای موجود را از بین ببرد و گلزنی را برای ما بسیار دشوار کند. علاوه بر آن اتلتی در فاز حمله نیز عملکرد خوبی دارد و می تواند مقابل هر تیمی به گل برسد. آن ها یکی از بهترین تیم های اروپا هستند و بنابراین دیدار بسیار سخت و پیچیده در پیش رو خواهیم داشت.

1899