گری نویل: مارسیال می‌تواند به یک بازیکن استثنائی بدل شود

گری نویل: مارسیال می‌تواند به یک بازیکن استثنائی بدل شود

سوبسایت رسمی برنامه نود - گری نویل طی صحبت‌هایی، به آنتونی مارسیال توصیه کرده است که برای احیای دورانش در منچستریونایتد، عشقش به فوتبال را در زمین نشان دهد.

به گزارش وب‌سایت رسمی برنامه نود، مارسیال در 2 بازی اخیر شیاطین سرخ در لیست 18 نفره تیمش قرار نگرفته است. پس از فصل اول فوق‌العاده وی در اولدترافورد، در این فصل او روندی سینوسی از خود نشان داده است. گری نویل، اسطوره باشگاه اما اعتقاد دارد مارسیال هنوز نتوانسته قدرت واقعی خود را به نمایش بگذارد و ابراز امیدواری کرده است سیاست مورینیو در قبال وی، باعث شود او به خودش بیاید. وی در صفحه شخصی خود در شبکه‏‏‌های اجتماعی گفت:

او این فصل تنها بخش اندکی از توانایی خود را نشان داده است. او نمایش‌هایی فوق العاده دارد اما بلافاصله پس از آن، یک نمایش معمولی ارائه می‌کند. امیدوارم پس از این شرایط، مجددا روی نوار موفقیت قرار گیرد. او استعداد بدل شدن به یک بازیکن استثنائی را در خود دارد اما باید عشق و علاقه‎اش به فوتبال را در بازی‌هایش نشان دهد. من به او علاقه دارم اما دوست دارم او به سقف توانایی‌هایش پی ببرد.

 این درحالی است که مورینیو اخیرا در صحبت‌هایی گفته بود مارسیال نتوانسته از فرصت‎های پیاپی که در اختیارش قرار گرفته، استفاده کند. مارسیال که فصل گذشته بهترین گلزن تیمش بود، این فصل نیز توانسته 6 بار در کلیه رقابت‎ها برای شیاطین سرخ گلزنی کند.

1405