لوکاتلی: من از هواداران میلان عذر خواهی می کنم

لوکاتلی: من از هواداران میلان عذر خواهی می کنم

وبسایت رسمی برنامه نود - دو تیم یوونتوس و میلان چهارشنبه شب از سری رقابت های کوپا ایتالیا به مصاف هم رفتند که گورخرها موفق شدند با گل های دیبالا و پیانیچ در مقابل تک گل باکا در خانه به پیروزی 2-1 برسند و به نیمه نهایی این مسابقات راه پیدا کنند.

به گزارش وب سایت نود، میلان در حالی نتیجه را واگذار کرد که به خاطر خطای بچگانه لوکاتلی بر روی دیبالا مجبور شد 21 دقیقه پایانی را 10 نفره بازی کند.

به نقل از فوتبال ایتالیا، دو تیم یوونتوس و میلان در حالی به مصاف هم رفتند که تیم میزبان موفق شد در همان نیمه اول با دو گل دیبالا و پیانیچ کار را نسبتا تمام کند. اما این میلان بود که در نیمه دوم مالکیت بازی را در اختیار گرفت تا اینکه به وسیله کارلوس باکا موفق به جبران یکی از گل های خورده شدند. اما اخراج هافبک 18 ساله این تیم درست یک دقیقه بعد از گل اول تیمش، آب سردی بود بر پیکر میلان.

لوکاتلی طی مصاحبه ای با رای اسپورت در این مورد گفت:

من از همه هواداران، هم تیمی هایم و مونتلا بابت این خطای بد و بی موردم عذرخواهی می کنم. من در آن صحنه اشتباه کردم و به اینجا آمدم تا به خطای بدی که کردم اعتراف کنم. ما توانستیم به گل برسیم و من می خواستم با ربودن سریع توپ، دوباره به سمت دروازه یووه حمله ور شویم. در آن صحنه احساسی عمل کردم و قطعا باید این بخش از بازی ام را بهبود ببخشم.

وی در ادامه راجع به شروع طوفانی یوونتوس افزود:

نمی دانم در ابتدا چه اتفاقی افتاد. ما قبل از بازی حرف زده بودیم اما باز قادر به متوقف کردن این روند نشدیم.

4416