قرعه‌کشی جام حذفی ایتالیا انجام شد؛ یوونتوس و اینتر در یک سمت جدول!

قرعه‌کشی جام حذفی ایتالیا انجام شد؛ یوونتوس و اینتر در یک سمت جدول!

خبرگزاری فوتبالی – قرعه کشی جام حذفی ایتالیا برگزار شد.

به گزارش فوتبالی، روز گذشته قرعه‌کشی کوپا ایتالیا (جام جذفی ایتالیا) برگزار شد و تیم‌های ایتالیایی حریفان خود را در راه رسیدن به فینال شناختند. در جام حذفی ۷ تیم اول سری‌آ به همراه قهرمان دوره قبل از مرحله یک هشتم نهایی به مسابقات اضافه می‌شوند که البته با توجه به حضور قهرمان فصل قبل (ناپولی) در بین ۷ تیم اول، تیم هشتم یعنی ساسولو به این سید اضافه می‌شود. این ۸ تیم بازی‌های خود در جام حذفی را از ماه ژانویه آغاز خواهند کرد.

در قرعه کشی جام حذفی مشخص شد آتالانتا، لاتزیو، ناپولی و رم در یک سمت جدول حضور دارند و می‌تواند انتظار دیدن دربی دلاکاپیتاله را در نیمه نهایی جام حذفی داشت. در سمت دیگر جدول هم اینتر،‌ میلان، ساسولو و یوونتوس حضور دارند و ممکن است در مرحله نیمه‌نهایی،‌ یوونتوس با یکی از دو تیم شهر میلان بازی کند.

گفتنی است فینال این رقابت‌ها روز ۱۹ می در ورزشگاه سن سیرو برگزار خواهد شد. همیشه محل برگزاری فینال جام حذفی، ورزشگاه المپیکو بود اما به دلیل آن که این ورزشگاه باید برای مسابقات یورو ۲۰۲۰ (که سال آینده برگزار می‌شود) خالی و آماده برگزاری یورو باشد، محل برگزاری فینال امسال استثنائا در میلان خواهد بود.

1101