ترکیب یوونتوس و ناپولی برای فینال جام حذفی ایتالیا مشخص شد

ترکیب یوونتوس و ناپولی برای فینال جام حذفی ایتالیا مشخص شد

خبرگزاری فوتبالی - ترکیب یوونتوس و ناپولی برای فینال جام حذفی ایتالیا مشخص شد.

به گزارش فوتبالی، یووه و ناپولی در فینال جام حذفی ایتالیا رو در روی هم قرار می گیرند. ساری این ترکیب را برای بازی حساس امشب به زمین فرستاده است: بوفون، کوادرادو، بونوچی، دلیخت، الکس ساندرو، پیانیچ، بنتانکور، ماتوییدی، دیبالا، داگلاس کاستا و کریستیانو رونالدو.

شزنی، پینسولیو، دی شیلیو، دنیلو، روگانی، رمزی، رابیو، موراتوره، برناردسکی، اولیویری، وریونی و زانیماکیا روی نیمکت یوونتوس نشسته اند که خدیرا به علت مصدومیت بازی را از دست داده است.

ناپولی نیز با این ترکیب وارد زمین شده است: مرت، دی لورنزو، ماکسیموویچ، کولیبالی، ماریو روی، فابیان، دمه، زیلینسکی، کایخون، مرتنز و اینسینیه.

نیمکت ناپولی نیز برای بازی بدین شرح است : کارنزیس، لوپرتو، هیساج، غلام، مانولاس، آلان، الماس، یورنته، لوزانو، پولیتانو، امین و میلیک.

یوونتوس پس از حذف میلان توانست به فینال برسد در حالی که میلان با گتوزو توانست اینتر با هدایت کونته را شکست بدهد که تیم گتوزو دست به کار بزرگی زد. گتوزو برای این که در مربیگری خود افتخار اندوزی کند، تلاش می کند تا امشب در مقابل یوونتوس برنده شود هر چند که کریستیانو رونالدو هم به صورت جدی به دنبال اولین جام رسمی فصل فوتبال ایتالیا خواهد بود و به هیچ وجه این بازی را شوخی نخواهد گرفت.