پوچتینو: حق منچسترسیتی پیروزی بود؛ داور عملکرد خوبی داشت

پوچتینو: حق منچسترسیتی پیروزی بود؛ داور عملکرد خوبی داشت

وبسایت رسمی برنامه نود - سرمربی تاتنهام اعتراف کرده منچسترسیتی شایسته نتیجه بهتری در بازی دو تیم بوده است.

به گزارش وبسایت نود، مائوریسیو پوچتینو پس از تساوی 2-2 تاتنهام مقابل منچسترسیتی ضمن اعتراف به اینکه تیم پپ گواردیولا تیم برتر میدان بوده عنوان کرد داور به درستی سرنگونی رحیم استرلینگ در محوطه جریمه به دست کایل واکر را پنالتی اعلام نکرده است.

پوچتینو پس از بازی به شبکه BT Sport گفت:

حقیقت این است که سیتی در نیمه اول تیم برتر میدان بود و شایستگی کسب نتیجه بهتری را داشت اما فوتبال همین است. شرایط برای ما در نیمه اول سخت بود و موقعیت های زیادی را به حریف دادیم. در نیمه دوم یک مقدار بهتر بودیم اما دو گل دریافت کردیم. مهم بود که شخصیت خودمان را نشان دهیم. نشان دادن شخصیت مان در حالی که با دو گل در خانه سیتی عقب افتادیم خیلی سخت بود اما باورمان را از دست ندادیم و یک امتیاز حیاتی کسب کردیم . در نیمه اول نتوانستیم فوتبال خودمان را بازی کنیم. با و بدون توپ خوب نبودیم و سیتی بهتر بازی کرد. گاهی اوقات در فوتبال چنین اتفاقی رخ می دهد و شما باید واکنش نشان دهید. در نیمه دوم سعی کردیم واکنش نشان دهیم اما دو گل خوردیم. در نهایت باور داشتیم و توانستیم به یک امتیاز برسیم.

فکر می کنم سانه روی گل اول حریف خطای هند کرد اما دیدن آن صحنه برای داور سخت بود. از نظر من سرنگونی استرلینگ توسط واکر پنالتی نبود. در فوتبال انگلیس تنه های زیادی زده می شود که خطا گرفته نمی شوند. من شکایتی از نمایش داور ندارم. مهم است که درباره فوتبال صحبت کنیم.

2031