انریکه: راکیتیچ بازیکن مهمی برای بارسلونا است

انریکه: راکیتیچ بازیکن مهمی برای بارسلونا است

وبسایت رسمی برنامه نود - در حالیکه همچنان شایعاتی مبنی بر تماس راکیتیچ با تیم‌های مختلف اروپایی به گوش می‌رسد، سرمربی بارسلونا از این بازیکن به عنوان مهره ای کلیدی در ترکیب بارسلونا یاد کرد.

به گزارش وبسایت نود، در حالیکه بازیکن کروات بارسلونا از ال کلاسیکو به این سو هرگز در مسابقات لالیگا به عنوان بازیکن ثابت در ترکیب کاتالان‌ها به میدان نرفته است شایعات متعددی مبنی بر تماس باشگاه‌هایی نظیر منچستر سیتی با او به گوش می‌رسد. قرارداد راکیتیچ تا سال 2019 با بارسلونا اعتبار دارد و هنوز هیچ مذاکره ای برای تمدید قرارداد او صورت نگرفته است. راکیتیچ در روزهای گذشته در مصاحبه ای که با فرانس فوتبال داشت اعلام کرده بود بخاطر لوییز انریکه حاضر است خودش را از بالای پل به پایین پرتاب کند تا احترام و وفاداری‌اش را نسبت به سرمربی کاتالان‌ها را نشان دهد. همچنین قرارداد لوییز انریکه نیز در پایان فصل جاری با بارسلونا به اتمام خواهد رسید و هنوز هیچ مذاکره ای برای تمدید قرارداد او نیز صورت نگرفته است. با اینکه به نظر می‌رسید این مربی اسپانیایی علاقه‌ای به ارائه توضیحی در خصوص شرایط راکیتیچ نداشت اما از او به عنوان بازیکنی کلیدی در ترکیب بارسلونا یاد کرد:

راکیتیچ بازیکنی کلیدی برای بارسلونا بوده خواهد بود، در خصوص تمدید قرارداد او چیزی برای گفتن ندارم. از نظر ورزشی نکته‌ای که می‌توانم به آن اشاره کنم این است که در حال حاضر همه بازیکنانم را در شرایطی خوب در اختیار دارم و می‌توانم از همه آن‌ها استفاده کنم.

این مربی اسپانیایی در خصوص مصاحبه راکیتیچ نیز افزود:

این مصاحبه روزهای گذشته انجام شده است و امیدوارم از او نخواهید تا کاری را که گفته است انجام دهد.

لوییز انریکه در ادامه به دفاع از عملکرد نیمار پرداخت. آخرین باری که این بازیکن برزیلی برای بارسلونا گلزنی کرده بود مربوط به 19 دسامبر سال گذشته میلادی می‌شد، هرچند که این بازیکن با گلزنی در دیدار مقابل بیلبائو به روند عدم گلزنی خود پایان داد با این حال انریکه با دفاع از عملکرد او افزود:

از عملکرد نیمار راضی هستم، او در سال‌های گذشته کمک‌های بزرگی به بارسلونا کرده است و روحیه خوبی به تیم می‌بخشد، او بسیار با انرژی در تمرین حاضر می‌شود و همه ما از حضور او لذت می‌بریم.چیزی که او به تیم اضافه می‌کند بسیار بیشتر از گل است، او فصل فوق العاده ای داشته است.

1899