وراتی: زلاتان الگوی همه بازیکنان پاریسن ژرمن بود

وراتی: زلاتان الگوی همه بازیکنان پاریسن ژرمن بود

وبسایت رسمی برنامه نود - ستاره ایتالیایی پاریسن ژرمن اذعان کرده زلاتان ابراهیموویچ الگویی برای همه بازیکنان این تیم بوده است.

به گزارش وبسایت نود، مارکو وراتی در جدیدترین مصاحبه خود ضمن تمجید از روحیه پیروزی طلبی و ذهنیت زلاتان ابراهیموویچ که در تابستان گذشته به منچستریونایتد پیوست تاکید کرده با وجود جدایی این بازیکن هنوز رهبرانی در رختکن پاریسن ژرمن حضور دارند.

وراتی به وبسایت گل گفته:

در مدتی که تیم این فصل نتایج خوبی نمی گرفت من اغلب چیزهایی در مورد اینکه پس از جدایی زلاتان در رختکن رهبری وجود ندارد می شنیدم. در این رابطه باید بگویم او به ما یاد داد تا رهبر باشیم. هر بازیکنی که در کنار زلاتان بازی کند پیشرفت می کند. او در پی اس جی مثل یک بازیکن 18 ساله تمرین می کرد و این ما را تحت تاثیر قرار داد.

او الگوی همه بازیکنان تیم بود. زلاتان یک رهبر بود. گاهی اوقات تنها با تماشای تمرینات او می خواستید تلاش بیشتری بکنید تا آبرویتان نرود. او ذهنیت پیروزی طلبی خود را به پاریسن ژرمن آورد. زلاتان و من شخصیت های متفاوتی داریم. او را خیلی دوست دارم اما روش های متفاوتی برای رهبری کردن وجود دارد. زمانی که چیزی خوب انجام نمی شد، زلاتان بلافاصله اعتراض می کرد. به حضور چنین بازیکنی در رختکن نیاز است اما نمی توانید 20 زلاتان ابراهیموویچ در رختکن داشته باشید. موتا و سیلوا به طور مثال با روش متفاوتی تیم را رهبری می کنند.

بخشی از تیم در چهار یا پنج سال اخیر در کنار هم بازی کردند و یکدیگر را به خوبی می شناسند. این موضوع زمانی که بازیکن جدیدی به تیم می آید مفید است. بازیکنان جدید سریع متوجه می شوند که در این باشگاه جایی برای اشتباه وجود ندارد. زلاتان کاری کرد که ما متوجه این موضوع شویم. حتی با وجود جدایی زلاتان باز در رختکن تیم رهبرانی وجود دارند. او روحیه و ذهنیت خود را در تیم باقی گذاشت و ما باید آن را به بازیکنان جدید انتقال دهیم.

2031