زلاتان ابراهیموویچ نگران از حواشی داخلی منچستریونایتد

زلاتان ابراهیموویچ نگران از حواشی داخلی منچستریونایتد

پایگاه خبری فوتبالی- زلاتان ابراهیموویچ نگران است که اریک تن هاگ توانایی لازم برای مقابله با مشکلات درونی باشگاه منچستریونایتد را نداشته باشد.

به گزارش فوتبالی ، اریک تن هاگ سرمربی شیاطین سرخ، از ابتدای فصل گذشته کریستیانو رونالدو، داوید دخیا و جیدون سانچو را کنار گذاشته است. زلاتان ابراهیموویچ، ستاره سابق یونایتد در این باره گفت: " آمدن از آژاکس به یونایتد یک تغییر بزرگ است این را من خوب درک می کنم چون من در هر دو باشگاه بوده ام و شما در هرکدام از این تیم ها نوع خاصی از نظم و انضباط دارید. آژاکس یک باشگاه با استعداد است، آنها بهترین استعدادها را در باشگاه دارند، اما آنها ستاره های بزرگی ندارند. اما در منچستریونایتد این یک ذهنیت متفاوت است زیرا بازیکنان آنجا باید ستاره های بزرگی باشند."

زلاتان در ادامه افزود: " من فکر نمی‌کنم شما بتوانید در هردو باشگاه یک رفتار مشابه را داشته باشید. اینکه چقدر به یک مربی وقت داده خواهد شد به مالکان بستگی دارد که آنها چه می‌خواهند، اما اگر به صحبت‌های هواداران گوش کنید، زمان زیادی نخواهی داشت زیرا آنها می‌خواهند برنده شوند، و من آنها را درک می‌کنم زیرا آنها تشنه قهرمانی هستند. آنها همیشه عادت داشتند برنده شوند و هنوز هم می خواهند برنده باشند." 

یونایتد بدترین شروع خود را در یک فصل لیگ برتر در ۳۴ سال گذشته داشته و اولین بازی خود در لیگ قهرمانان اروپا را در مقابل بایرن با شکست به پایان رساند. اریک تن هاگ رویکرد سختگیرانه ای را با تیم خود در پیش گرفته و رونالدو را به دلیل انتقاد از باشگاه قبل از کنار گذاشتن دروازه بان دخیا در پایان فصل گذشته، از لیست تیم خارج کرد. جیدون سانچو، ملی پوش انگلیسی، در حال حاضر پس از درگیری مطبوعاتی با تن هاگ که در آن او سرمربی خود را متهم به تبدیل شدن به یک بزدل خطاب کرده بود، از حضور در تیم اصلی محروم شده است.

ایبرا در گفتگو با پیر مورگان برای برنامه تلویزیونی TalkTV خود افزود: "منچستریونایتد باید همیشه برنده شود، آنها باید هر عنوانی را که برای آن بازی می کنند به دست بیاورند. اما اکنون آنها زیر سلطه همسایگان خود یعنی منچسترسیتی هستند و و این برای هوادارن قابل قبول نیست. اکنون همه وظیفه دارند تا خواسته های هوادارن را برآورده کنند و مدیران باید دوباره راه درست را پیدا کنند و برای آن تلاش کنند."

۱۰۰۹