حمایت زلاتان ابراهیموویچ از مورینیو

حمایت زلاتان ابراهیموویچ از مورینیو

سایت رسمی فوتبالی - سرمربی منچستر یونایتد، خوزه مورینیو، از طرف مهاجم سابق خود، زلاتان ابراهیموویچ مورد حمایت قرار گرفته و این درحالی است که آینده او در اولدترافورد در هاله ای از ابهام قرار دارد.

مورینیو در اولدترافورد زیر فشار قرار دارد.

شیاطین سرخ در بازی هفته گذشته مقابل برایتون متحمل شکست 2 – 3 شدند، و عملکردشان در آن بازی مورد انتقادات شدید از سوی هواداران تیم قرار گرفته است.

همچنین مشکلاتی هم در رختکن تیم وجود دارد، شایعاتی مبنی بر بروز درگیری با قهرمان جام جهانی، پل پوگبا به گوش میرسد.

همه این ها حکایت از نیاز مبرم این مربی 55 ساله به برد، در بازی امشب مقابل تاتنهام دارد.

با این حال ابراهیموویچ بازیکن لس آنجلس گلکسی آمریکا، در مصاحبه اخیرش یه ستایش مورینیو پرداخته است.

این مهاجم سابق منچستر یونایتد، در مصاحبه با برنامه رختکن کانال ESPN ، گفت : "سابقاً اخباری در این باره که مربیان با شخصیت من مشکل دارند منتشر می شد، اما من الان به شما می گویم که آنها حقیقت ندارند. من هیچ مشکلی با هیچ مربی نداشته ام، و اگر هم مشکلی بوده، مشکل مربی بوده و من اطلاعی در مورد آن نداشته ام. من مورینیو را به عنوان سرمربی داشته ام. همه او را با انضباط و احترامش می شناسند. و مربی بسیار سطح بالایی است. او هیچ چیزی را قبول نمیکرد و با این وجود من حتی یک مشکل هم با او نداشتم. "

 بازیکن سوئدی سپس به توصیف رابطه اش با دیگر مربیان پرداخت. 

وی افزود : "من اینجا نیستم تا مشکلی درست کنم. و من در هیچ جایی هم مشکلی نداشته ام. زمانی که در بارسلونا بودم، من مشکل را با پپ گواردیولا با گفتن اینکه "مشکلی نیست" حل کردم. به او گفتم تو مشکلی داری و من آن را برایت حل میکنم، من از باشگاه خواهم رفت.من اینجا نمی مانم تا برایت مشکل ساز شوم . من چنین آدمی نیستم. من با سخت گیرترین مربیان جهان کار کرده ام. من زیر نظر فابیو کاپلو بودم، او مانند یک ماشین بود. همه چیز درباره نظم و احترام است."

مورینیو پیش از بازی امشب مقابل تاتنهام به تقدیر از وفاداری هواداران پرداخته است.