عذرخواهی زلاتان ابراهیموویچ از هواداران منچستریونایتد

عذرخواهی زلاتان ابراهیموویچ از هواداران منچستریونایتد

سایت رسمی فوتبالی - زلاتان همواره نگاه مثبتی به دوران حضور خود در منچستر یونایتد داشته است و معتقد است که تنها حسرت او این است که چرا زودتر در دوران اوج خود به این تیم نپیوست.

این مهاجم سوئدی که اسطوره هواداران و الهام بخش هم تیمی‌های خود بود در دو سال حضور خود سر تیتر خبرها را به خود اختصاص داد. او در ۵۳ بازی ۲۹ گل به ثمر رسانده و به منچستر یونایتد کمک کرد تا قهرمان لیگ اروپا و جام اتحادیه شود.

اما با وجود اینکه کمک های او به منچستر یونایتد قابل انکار نیست اما این بازیکن در انتهای دوران حرفه ای خود به این تیم پیوست و حالا تایید کرده که آرزو داشت هوادارن منچستر یونایتد او را در دوران اوج قدرت خود می‌دیدند.

این بازیکن در ابتدای این سال به لس آنجلس گلکسی پیوست و از دیدار دوباره با خوزه مورینیو و هم تیمی های خود در تور پیش فصل آمریکا خوشحال است.

بازیکن سابق آکادمی، بویان دیوردیچ، که حالا مفسر منچستریونایتد است مصاحبه‌ای با هم میهن خود داشته و زلاتان در این گفت و گو جواب‌های جالبی ارائه داده است.

زلاتان در این مصاحبه گفت: " من برای هواداران ناراحت هستم. اگر آنها مرا در سنین جوانتری می‌دیدند با شیری متفاوت روبرو می شدند. این برای لیگ برتر انگلیس خطرناک بود چراکه من آنها را به عنوان صبحانه می خوردم. اما در سال‌های پایانی بازی آنها را به عنوان ناهار خوردم اما من آمدم. آنها مرا خواستند و من خودم را به آنها نشان دادم و پیروز شدم. من آنجا بودم و این کار را انجام دادم. "

زلاتان در فصل ۱۷ - ۲۰۱۶ به دلیل مصدومیت زانو فرصت چندانی برای بازی نداشت آخرین حضور او در زمین در ماه دسامبر اتفاق افتاد و به همین دلیل منچستریونایتد فرصت استفاده از قدرت او را پیش از عزیمت به آمریکا پیدا نکرد. اما عشق او به منچستر یونایتد و هوادارانش قابل انکار نیست.

او ادامه داد: " من به فرصت بیشتری برای توضیح احساساتم نیاز دارم اما اجازه بدهید با یک تشکر بزرگ از همه شروع کنیم. کاری که آنها انجام بدن بی نظیر بود و من امیدوارم که آنها هم به اندازه من خوشحال باشند. من تا جایی که می توانستم تمام توان خودم را برای این تیم گذاشتم. وقتی مصدوم شدم از راه متفاوتی من را حمایت کردند. آنها همیشه پشت من و هم تیمی های من بودند. این هواداران بسیار خاص هستند. من هر جا که رنگ قرمز را می بینم منچستر یونایتد را به خاطر می آورم. آن دوران در تاریخ و زندگی حرفه ای من باقی خواهد ماند. وقتی به دوران حضورم در منچستر یونایتد نگاه می کنم با لبخند این کار را انجام می‌دهم. من بهترین آرزوها را برای آنها در آینده دارم. "