اوریگی: همیشه خوم را با کاستا و کین مقایسه می‌کنم

اوریگی: همیشه خوم را با کاستا و کین مقایسه می‌کنم

وبسایت رسمی برنامه نود - دیووک اوریگی تابستان سال 2014 با قراردادی به ارزش 10 میلیون پوند از لیل فرانسه راهی آنفیلد شد و تحت نظر یورگن کلوپ نمایش‌های درخشانی داشته است.

به گزارش وبسایت نود، روبرتو فیرمینیو در پست مهاجم کاذب نمایش درخشانی داشته است و این عاملی شده است تا اوریگی به طور مداوم در ترکیب اصلی لیورپول قرار نگیرد اما با اینکه این مهاجم آینده دار هنوز جایگاه ثابتی در لیورپول به دست نیاورده است از فرصت‌های اندکی که در اختیارش قرار گرفته است لذت می برد. اوریگی در این فصل از لیگ برتر در 15 دیداری که برای قرمز‌های آنفیلد به میدان رفته است 4 گل به ثمر رسانده است و یک پاس گل نیز ارسال کرده است، با اینکه عملکرد این بازیکن مثبت بوده است، خود وی انتظار دارد در آینده عملکردهای بهتری را از او شاهد باشیم. این مهاجم 21 ساله در مصاحبه با Daily Mail  در این خصوص گفت:

درباره مهاجمین افسانه‌ای لیورپول مطالعه و تحقیق کرده‌ام، اوون، فاولر، سوارز، تورس و ... همیشه یکی از آرزوهای من این بوده است که بتوانم مانند این بازیکنان باشم، با این حال همیشه خودم را با کاستا و هری کین نیز مقایسه می‌کنم. هر مهاجمی ویژگی‌های خودش را دارد، خشونت کاستا، سرعت و فرارهای انفجاری کاوانی و قدرت تمام کنندگی کین نمونه ای از این ویژگی‌ها است، احساس می‌کنم که باید از همه یاد بگیرم، معمولا عملکردم را بررسی می‌کنم و کلیپ‌های خودم را چندین بار مشاهده می‌کنم. سعی می‌کنم از مهاجمین دیگر لیورپول نیز یاد بگیرم، استوریج در امر گلزنی فوق العاده است و ممکن است این ویژگی او باعث شود تا هواداران مهارت بالای ارسال پاس او را نا دیده بگیرند، او می‌تواند یک مدافع را از جریان بازی حذف کند و با ارسال پاسی مناسب مهاجم دیگری را در شرایط خوبی برای گلزنی قرار دهد، هر بار که کنار استوریج بازی کرده‌ام از همکاری با او لذت برده‌ام.

1899