رسمی/ دنیل استوریج و انتقالی عجیب به لیگ ترکیه!

رسمی/ دنیل استوریج و انتقالی عجیب به لیگ ترکیه!

سایت رسمی فوتبالی- دنیل استوریج بازیکن سابق تیمهای لیورپول و چلسی در فصل پیش رو ، فوتبالش را در لیگ ترکیه دنبال خواهد کرد.

به گزارش فوتبالی، طبق اعلام وب سایت رسمی باشگاه ترابزونسپور، این بازیکن باتجربه فصل آتی با پیراهن این تیم به میدان خواهد رفت.چند روز بعد از قهرمانی لیورپول در لیگ قهرمانان اروپا بود که مسئولان لیورپول به استوریج 29 ساله اجازه جدایی از تیمشان را دادند. بعد از آن هم او در ماه جولای برای شش هفته با محرومیت از حضور دنیای فوتبال مواجه شد. این محرومیت از سوی مقامات جام حذفی انگلیس برای او درنظر گرفته شد و دلیلش هم زیرپا گذاشتن قوانین مرتبط با شرط بندی درمورد احتمال انتقالش به باشگاه سویا بود.

استوریج حالا به ترکیه سفر کرده و با تیم ترابزونسپور قرارداد بسته و سه فصل دراین تیم حضور خواهد داشت. در بیانیه منتشره در وب سایت باشگاه ترابزونسپور می خوانیم:« باشگاه ما قراردادی سه ساله را با دنیل استوریج (به عنوان بازیکن آزاد) به امضا رساند که برای یک سال دیگر هم به صورت مشروط خواهد بود.»

با وجودی که این باشگاه ترکیه ای جزئیاتی از این انتقال و رقم دستمزد استوریج منتشر نکرده، اما وب سایت گل در گزارشی به این نکته اشاره کرده که او دستمزد سالانه 3 میلیون یورویی در ترابزون خواهد داشت و بدین ترتیب یکی از پردرآمدترین بازیکنان تاریخ این باشگاه خواهد بود.

استوریج فوتبال حرفه ای اش را در منچسترسیتی آغاز کرد و پس از آن در تیمهای جوانان استون ویلا و کاونتری سیتی بازی کرد. پس از آن او به چلسی رفت و 4 فصل پیراهن این تیم را به تن کرد و با این تیم افتخارات متعددی از جمله قهرمانی در لیگ برتر در فصل 10-2009 و لیگ قهرمانان اروپا در فصل 2-2011 به دست آورد. در ژانویه 2013 لیورپول، این بازیکن توانا را به خدمت گرفت و استوریج در 160 دیداری که با پیراهن این تیم برگزار کرد، به 67 گل رسید.

اما با روی کار آمدن بازیکنانی مثل محمد صلاح، سادیو مانه و روبرتو فیرمینو و البته مصدومیتهای متعدد استوریج، او به ندرت فرصت حضور درتیم اصلی کلوپ را می یافت و تبدیل به یکی از مهره های نیمکت نشین این تیم شد. در فصل 19-2018، استوریج مجموعا 27 بازی در تمامی تورنمنتها برای لیورپول برگزار کرد و به 4 گل رسید. در نهایت سران لیورپول حاضر به تمدید قرارداد او نشدند تا استوریج به عنوان بازیکن آزاد این تیم را ترک کند.

 6363